Scheuren in behandelstoel

• BeautyQueen24

Hoi Allemaal,

Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een nieuwe elektrische behandelstoel gekocht maar nu beginnen er scheurtjes in te komen. Ik denk dat het komt omdat mijn personeel niet iedereen hun schoenen uit laat trekken dus op het moment dat zij iets naar boven moeten schuiven zetten ze die schoenen in de stoel.

Ik weet natuurlijk niet zeker of dit de oorzaak is maar omdat het alleen bij het onderste deel van de stoel zit denk ik dat dat het is.

Hebben jullie hier een oplossing voor? Kan ik het ergens mee behandelen?

• Lyn41

Als er maar een paar klanten hun schoenen aanhouden tijdens een behandeling (en dan misschien hun hakken gebruiken) dan vind ik het nog steeds niet normaal dat je al scheurtjes hebt.

Ik neem aan dat je er ook een hoes overheen hebt, met een handdoek over het voeteneind?

Zou zeer zeker naar je leveracier gaan en een klacht melden. Misschien dat hij er naar kan komen kijken.

Je kunt evt. contact opnemen met je verzekering.

Succes!

P.S. Spreek je personeel ook aan over hun verantwoording! Klanten horen niet met schoenen aan op de stoel te liggen!

• Bizzy

Ik heb ook een keer een scheur in mijn behandelstoel gehad. Ik heb toen dit deel opnieuw laten bekleden met skai in de juiste kleur. Ging perfect.

• BeautyQueen24

Bedankt voor jullie reacties!

• Dominique

Je kan het voeteneind beschermen met een stuk doorzichtig (stevig) plastic tafelkleed. Kan je per (halve) meter kopen.

Ik heb zo'n stuk op maat geknipt en er drukknopen in geslagen om het vast te zetten.

Werkt perfect!

Groetjes,

Dominique