website maken

• nancy

dag iedereen,

heeft er iemand een eigen website gemaakt met one.com ,

ik geraak niet verder dan 1 pagina.

ik zou het graag zo maken dat je op een balk kan klikken en zo op verdere uitleg komt.

zoals bijvoorbeeld een prijslijst.

kan iemand mij hierbij helpen ?

groetjes, Nancy

• nancy

hoi iedereen,

ik dacht dat er hier meerdere waren die hun website via one.com hebben.

willen jullie mij niet helpen ?

• Hannah

Hallo Nancy,

ik heb mijn website niet via hun maar via uwstudio.nl

ben hier erg tevreden mee. Misschien een optie?

• Anne

Kijk eens hier http://www.one.com/nl/support/guide/www/webcreator-functions

en hier http://www.one.com/nl/support/guide/www/using-webcreator

Het is even puzzelen maar wel te doen hoor.

• nancy

bedankt anne,

maar het lijkt me wel een heel gedoe.

grts, Nancy

• BB

Ik heb hem voor weinig via Soluti.

Vriendelijk, snel en eenvoudig. Ze helpen je met ontwerpen, domeinnaam, emailadres, ect.

• Anne

Nancy het is ook best wel wat werk en je moet een aantal dingen uitzoeken en proberen, maar ik ben erg tevreden over one.com.

• carol

Hallo Nancy,

Ik heb een site via One.com.

Het bevalt me helemaal niet omdat ik al weeeeken lang problemen met ze heb. Ik heb op dit forum ook een topic geplaatst over One.com Daar kun je mijn ervaringen lezen. Ook de chatsupport zijn verre van klantvriendelijk.

Als ik alles van te voren wist zou ik niet meer kiezen voor One.com. Je zit eraan vast want je hebt een jaarcontract.

Zo zie je……….. GOEDKOOP is DUURkoop !

Als je wilt kan je me mailen hierover.

• Anne

Mijn site met one.com is 100% in de lucht en heb er totaal geen problemen mee. Ik krijg af en toe een monitoring mail (kun je zien of je site online is en hoe snel hij laadt).

Bovendien betaal ik er maar een schijntje voor. Dus niet iedereen heeft dezelfde negatieve ervaringen.

Je moet je er wel een beetje in verdiepen en zitten knutselen, maar dat is met meer online webcreators zo.

Ook met de klantenservice heb ik goede ervaringen.

Ik heb geen aandelen trouwens ;-)

• Desi

Ik heb ook one.com als provider. Het is een webdomeinorganisatie en ze zijn er niet om je te helpen met het bouwen van je website, helaas! Wat al eerder gemeld was is dat je e.e.a. moet puzzelen eerdat het naar je zin is.

Misschien heb je een handige buurjongen ofzo want die zijn er meestal supergoed mee.

Ik heb geen problemen met one.com

De statistieken vind ik erg interessant om te bekijken, dat doe ik dan ook dagelijks haha!

Als eenmaal je site in de lucht is heb je er veel profijt van! Ook al ervaar je nu ergernissen en kost het veel energie en tijd!

Succes!