Nationale wellness kadobon failliet !

• rosita

Dag Allemaal,

Ik had me aangemeld bij bovenstaande omdat ik deze bonnen een meerwaarde vond hebben dan die andere jullie bekende bonnen waar je voor nop zit te werken, het zijn natuurlijk een soort bonnen zoals je die zelf verkoopt maar dan met de keuze voor iedereen die zelf kiest waar ze hem willen besteden. Jammer hoor……..

En naar mijn weten bestaat er niet zoiets gelijk aan dit concept, of heeft iemand zoiets waar dit op lijkt?

Ik hoor het graag!

Groetjes

Rosita.

• Senay

ik kreeg inderdaad ook een brief van de advocaat.

Jammer dat dit zo loopt, het had volgens mij best een goed product kunnen zijn.

Ik heb zelf echter nog geen enkele wellnessbon aangenomen, gelukkig voor mij dan ook geen strop.

Er zullen vast collega's zijn die behandelingen hebben gegeven en nu kunnen fluiten naar hun vergoeding :(

jammer hoor!

Groetjes,

Sen

• BeautyQueen24

Hebben jullie je al ingeschreven bij beautmoment.nl?

Hier werk je ook met cadeaubonnen en pluimen dus iig niet voor nop! :D

• Olijfolie Kreta

Sinds het begin met de wellness kadobon samengewerkt.

Zeer hardwerkend stel met mooie plannen, jammer dat het zo gelopen is.

Helaas missen wij wel enkele bonnen, zal moeilijk worden om ze terug te krijgen….;-(

• rosita

Ik had me bij bm aangemeld maar vervolgens niets meer van ze gehoord………

• Fivaro

Ik las het vandaag in het nieuws, jammer. Misschien kan je je aansluiten bij de lekker in je velcard. Zij werken iets anders, maar voor mij is dit fijner, omdat ik alleen een korting hoef te geven. Ikzelf geef 10% korting. Dan snij ik ook niet teveel in mijn marge.

Hopelijk heb je er wat aan. Even gegoogled: hierbij de link: link of deze

Misschien heb je er wat aan.

Debbie, Fivaro