Hallo Iedereen,
Aangezien dit een erg druk bezocht forum is, hoop ik dat er mensen zijn die mij kunnen helpen of me tips kunnen geven.
Ik zit al ruim 7 jaar in het vak en ben nu een eigen salon aan t opzetten.
Nu heb ik via via een multi-functionele behandeltoren gekocht met allerlei mooie mogelijkheden…
Maar er zitten een aantal dingen op waar ik nog over twijfel en dus ook vragen over heb.
Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit (best schandalig eigenlijk ;-p ) met de galvano gewerkt (iontoforese / desincrustatie) Ik heb wel al heel wat informatie opgezocht en wat filmpjes op youtube bekeken maar het hele gegeven van de positieve en negatieve lading is nog een beetje vaag.
Gebruik je voor de desincrustatie bijvoorbeeld altijd de negatieve? en gebruik je daar ook de roller voor? en ik wil eigenlijk ook de vapazone aanbieden in mijn behandeling, maar ik neem aan dat je niet beide doet…?
En kun je voor iontoforese ieder willekeurig serum/ampul nemen? Of wordt t aangeraden te vermengen met een speciaal produkt? En wat nou als er op het product niet de soort lading vermeld staat? Ook zit ik te denken, als ik de ampul met de ionto in wil sluizen op welk punt in de behandeling ik dit t beste kan doen, mijn idee is op het einde, voor de dagverzorging…wat vinden jullie?
Ook heb ik ergens gezien dat er een vaccuum behandeling werd gedaan als voorbereiding van een dieptereiniging zodat comedonen etc. er makkelijker uitkomen. Ik heb echter alijd gedacht dat de vaccuum meer werd gebruikt om een boost te geven, circulatie te stimuleren en vd lymphedrainage…heeft iemand hier ervring mee.
Ook zit er een hoogfrequente functie op, er zitten echter alleen maar neon (oranje) glas elektrodes bij, en ik vind t altijd fijn om na de dieptereiniging de huid te kalmeren en desinfecteren met de argan (blauwe) elektrode…iemand een idee waar ik deze los kan bestellen?
Zo dat waren al mijn vragen geloof ik….het zijn er aardig wat, maar ik ben blij met elk beetje info wat jullie mij kunnen verstrekken.
Alvast bedankt!!!
groetjes
Anja