ervaring met een led/daglicht loeplamp?

• Stef

Zoals het onderwerp al zegt: Ik heb nu een simpele loeplamp maar ben eigenlijk op zoek naar beter licht. Zijn er onder jullie al die met Led of daglicht lampen werken en hoe bevalt dat. Zit er veel verschil in met een standaard lamp?

• chris.

Ik werk met een ledlamp, het geeft wat feller licht.

Heel erg fijn omdat er in de ruimte geen daglicht komt.

En het word ook minder warm voor de klant die eronder ligt!

Succes ermee.

Groetjes Chris

• Stef

kijk, daar heb ik nou iets aan, dankjewel!

• juul

Hoi Stef,

Ik gebruik ook een loupelamp met LED verlichting en ben hier ook erg tevreden over.

Ik gebruik de lamp echter voor de hoeveelheid licht en niet de vergroting, hier heb ik een leuk brilletje voor gekocht bij de boekhandel voor 10 euro.

Dan hoef ik niet constant met de lamp te schuiven, dit werkt voor mij prettiger.

Groetjes Juul

• Stef

juul, dat leuke brilletje heb ik dus ook B) Alleen schiet dus inderdaad het licht in de ruimte wat te kort en dan met name in de avond natuurlijk. Nou, dan ga ik daar toch even naar kijken, bedankt voor je mening!

• Blond

hoi Juul,

heeft dat brilletje nog een naam waar je naar kunt vragen ?

Of is het gewoon een soort leesbril ?

Moet eigenlijk ook een nieuwe lamp hebben maar meer voor het vergroten dan voor het licht.

groetjes

• BB

Na jaren ‘gewoon’ licht heb ik er nu een met LED

Wereld van verschil! Je moet gewoon eens gaan kijken wat het verschil is.

Met name bij slecht daglicht of 's avonds is het prettig kijken!

• juul

Hoi,

Het is gewoon een leeslamp bij de boekwinkel. Je kunt kiezen tussen verschillende vergrotingen 1x, 3x of 5x vergroting, ik heb persoonlijk gekozen voor 3 x vergroting.

Er zitten ook nog ledlampjes op de bril, aan elke zijde 1, maar deze zijn te verwaarlozen en laat ik dus ook altijd uit.

Dus voor de vergroting het brilletje en voor het superlicht de Ledloupelamp