Cadeautje of korting, of...???

• Natasja37S14

Het is er eindelijk door…..ik ga verhuizen naar een pand! Ik kan een bestaande salon overnemen met inboedel, klantenbestand en al! Ik heb er ontzettend veel zin in.

Maar om de klanten een beetje te verwennen ben ik iets aan het bedenken voor de eerste keer dat ze komen. Wat is wijsheid? Een korting van zeg maar 10% of een kleinigheidje, of een product. Proefjes vindt ik dan weer een beetje afgezaagd, maar ik weet zo ook niet iets anders. Ik wil ook binnenkort nog een open dag houden, en dat wil ik ze ook iets meegeven, degene die een afspraak gemaakt hebben dan. Ik wil dan iets verzinnen wat ze over de streep moet trekken, zeg maar.

Hebben jullie nog tips voor een open dag en wat ik voor de klanten kan doen?

Ik hoor ze graag!!!

Alvast bedankt dames.

• wyna

heben ze bij jemerk misschien spiegeltjes???

doe er een korting aan!

zoek een bij kerst geschenken, wie weet kom je wat tegen!

weet dat iemand afgeopen kerst hee leuke tassen had besteld, en had laten bedrukken, misschien een idee!

• Irma

Ik denk dat de klanten het juist leuk vinden om iets extra's te ontvangen.

ze komen toch als (tenminste als ze alweer een afspraak hebben staan) dus met korting gooien

lijkt mij juist niet nodig.

maar iets extra's als cadeautje van het merk, misschien dat zij mee kunnen denken.

of juist iets extra's bij de behandeling armmassage, hoofdhuidmassage.

succes!

en ik ben benieuwd wat je gaat doen!

• Hannah

Hallo Natasja.

Gefeliciteerd zeg. Super leuk. Wil dit ook zo graag.. hoelang heb je erover gedaan en met hoeveel klanten ongeveer ga je over. Vind zo moeilijk om deze stap te zetten. Moet je huur betalen of koop je het pand en gaat dit dan via de bank??

Antwoord op je vraag: ik zou ook een cadeautje doen. Gewoon kleinigheidje.

• Sylvana

Je zou een leuk toilettasje kunnen vullen met 3 a 4 proefjes, kaartje erbij en inpakken in folie. Is het toch een klein cadeautje.

Zou wel proefjes kiezen die voor iedereen is geschikt, dus bijvoorbeeld een milde scrub, hydraterend masker, handcreme en bijvoorbeeld een bodylotion?

• Natasja37S14

Dames, bedankt voor jullie reacties! En ik denk dat het toch een cadeautje wordt, ik denk dat ik dat zelf ook leuker zou vinden als ik dat zou krijgen. Ik zal eens gaan informeren bij mijn merk, daar willen ze vast aan meewerken. En als iemand nog een leuke tip heeft voor een leuk toilettasje of zoiets, dan hoor ik het graag!

@Hannah; ik huur het pand en ook de stoel ed. Er zijn 200 (!!!!) klanten, maar daar zullen er wel een aantal van afvallen…..is ook niet zo erg.

Ik ga overigens werken met Dr. Hauschka.

• Marie

Ik zou wel een korting op de volgende behandeling geven. Dan heb je ze in ieder geval ook een volgende keer weer in je stoel.

Want ook al neem je nu klanten over, je zult je toch moeten bewijzen. Kun je dat in ieder geval in 2 keer doen.

Een kadootje heeft weinig meerwaarde naar mijn idee. Daar trek je ze volgens mij niet mee over de streep en het levert ook niks op maar kost alleen maar geld. Het gaat uiteindelijk toch om de behandeling die jij geeft. Die moet goed zijn. Ze moeten voor jou terug willen komen.

Je kunt je merk vragen om ondersteuning. Een beetje merk weet als het goed is wel hoe daar mee om te gaan.

Veel succes.