Welke make-up?

• MssExtrm

Ik ben eens met anq56, Ik heb zelf Golden Rose 4 jaar al en alles gaat naar tevredenheid. soms hebben ze geen kleurtje op voorraad, kan gebeuren toch!. Ik heb ook collega's die ermee werken en verkopen zij zijn ook zeer tevreden. Ik heb liever een hype merk waarmee ik hype omzet kan draaien. Golden Rose is ook mijn Dinges :) nooit meer een ander..

• guni

Hey allemaal, ik wou niet reageren op de berichtjes… want dan wordt ik weer gezien als een medewerker van golden rose. Alhoewel ik dat graag wil.

Ik ben een Golden Rose FAN en ik verkoop het heel goed. Ik dacht ook even van jammer dat ze op de huishoudsbeurs hebben gestaan (gelezen van Lyn41) Maar ik denk dat dit voor ons als salonhouders toch positief REklame is, ZOlang het maar niet bij de drogisterijen ligt. Zo kunnen de kopers de producten weer herinkopen bij ons. Hype is Golden Rose bij mij al sinds 2008 :))

• Lyn41

Iedereen heeft zijn eigen mening.

De één kan commercie positief zien, een ander wil zich misschien onderscheiden door een minder bekend product te gebruiken.

Het moet bij jou en je visie passen, dat is het belangrijkste!

• guni

Gelijk heb je! Als je commerciël bezig bent dan kies je voor de Hype toch! Wat moet ik met een merk dat met een laag stof op mijn plank blijft staan. :S