Welke Make-up lijn is het beste om te nemen?
Golden Rose is idd een erg prettig merk, mooie uitstraling en zeer betaalbaar.
Nadeel: Het is op dit moment een ‘hype’ en er zijn veel collega's die het aanbieden. Hierdoor is het niet echt onderscheidend en dus dit kan concurrentie betekenen.
In mijn woonplaats met 90.000 inwoners zitten al 11 depositairs (waarvan ik op de hoogte ben, dus schijnbaar zullen het er nog meer zijn)
Golden Rose is zelf niet bescheiden met ‘eigen verkoop’, zo waren ze behoorlijk aan het stunten op de Huishoudbeurs.
Ik gebruik Keenwell (wel duurder) en Sothys. Vroeger had ik ook John van G en Malu Wilz. (maar ik heb een hekel gekregen aan die blokjes in magneetdoosjes)
Leuk en betaalbaar merk, wat (nog) niet zo bekend is, zijn de producten van Extreme. Veel mooie oogschaduw.
Voor info kun je zoeken naar Urban Cosmetics. Zij verkopen overigens ook Golden Rose en de dame is zéér vriendelijk!
Chen Yu (CVR) had ook een mooie beursaanbieding. Schitterende display, compleet gevuld voor € 1250,-
(verkoopprijzen tot 24 euro) De display is ook los te bestellen las ik in de Estheticienne (zodat je je eigen hoeveelheid voorraad kan kiezen?)
You&Eye stond op de beurs met leuke make-up, ideaal voor een starter. Ze hebben geen grote display, maar kleine tafe-ldisplay's, die je naar eigen keuze kunt vullen met kleuren die jij mooi vindt.
Alcina heeft ook mooie make-up, ook voor een leuke prijs.
Succes!
(Jammer dat make-up toch vaak ondergeschoven is aan de huidverzorging, juist omdat hier goede verkoop in zit na afsluiting van een behandeling en een dag make-up)
Helaas was het echt zo.
Ook wordt er niet gecontroleerd of je daadwerkelijk gediplomeerd bent.
Ze verkopen gewoon, met of zonder bedrijfsnaam, zo lang je de BTW maar betaald. Ik vind dat eigenlijk consumenten-verkoop. Deze mensen bieden het dan te koop aan via een webshop (geven dan ook nog eens vaak webkorting, gratis verzending, ect.) Doorverkopers dus.
Jij geeft klanten een (dag)make-up na een behandeling met advies, uiteraard om een product te verkopen. Vervolgens gaan ze dan op internet shoppen voor een paar euro's voordeel. Van een collega vernam ik trouwens dat hun levertijd ook niet al te best is, al zegt Golden Rose dat dit niet het geval is.
Vindt dit eeuwig jammer, want ze hebben mooie producten.
De leverancier Golden Rose vind ik ook niet plezierig, ze zijn zeker niet sterk in goed onderhoud met hun afnemers en minder servicegericht.
Wanneer je via hun site besteld krijg je het soms opeens via een ander kanaal geleverd!
Ook zijn er zijn geen speciale seizoendisplays verkrijgbaar of springen ze in op seizoenwisseling met kleuren.
Erg jammer dit alles want de producten zijn goed, leuke prijzen en goede kwaliteit (kleurpigmenten)
Ik heb ook Golden Rose en ben zeer tevreden met alles. Goede service. Goede kwaliteit. Zeer betaalbaar. Het is waar dat ze het merk promoten op consumentgerichte beurzen. Ik vindt dit wel goed hoor.. zo krijgt het merk naamsbekendheid.Ik heb een nieuwe klant die Golden Rose via huishoudsbeurs had gekocht en direkt met glimlach een aantal producten bij mij ingekocht. Ze zei gelijk “Ik! nooit meer een ander merk… Golden Rose blijft de mijne.. Fijn dat ik het bij jou kan aanschaffen!” nou… leuk he Golden Rose is volop bezig voor ons. Zo zie ik dat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?