Ontharen kin bij roodharigen

• Pe-Bono

Ik heb een klant die heeft rood haar en zij moet al vanaf haar 18e om de dag haren weghalen van haar kin. Ze is daar 3 kwartier mee bezig en vindt dit heel erg vervelend. Ze heeft al van alles geprobeerd, harsen, laseren, ipl het blijft steeds maar terugkomen..

• Eva..

De enige optie is elektrisch ontharen.

• Blond

of ontharen met IPL met RF erbij. Pakt ook blonde, grijze en rode haren.

Ik heb een E-Light apparaat, dat is ook een combinatie van IPL met RF.

Ik weet niet waar ze woont, maar ik wil haar best een proefbehandeling geven om te kijken of het resultaat geeft.

Ik zit zelf in Brabant.

• Carmen*

Alleen electrisch ontharen. IPL en laser werkt niet bij roodhaar. Het licht mag geen schade in het gezonde weefsel maken en geen invloed hebben op het bloed. Vandaar dat rood niet behandelt kan worden met ipl/laser.

• Lyn41

Ben het met Carmen eens.

Ondanks dat roodharige dames gevoeliger zijn voor allerlei behandelingen/licht/UV, werkt IPL (laser) vaak niet.

Haartje voor haartje electrisch epileren/ontharen werkt vaak wel.

• Pe-Bono

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het haar vertellen..

• Els

Ben zelf roodharig en in het verleden 12x behandeld met IPL met nog geen 25% resultaat. Nu na 5x E-light zijn de haren voor 70% weg, het is dus te proberen!

• Pe-Bono

Hai, zou jij mij willen mailen en ff je gegevens doorgeven zodat mijn klant contact met je op kan nemen? Ze is heel erg geinteresseerd en is erg blij dat er wellicht toch iets tegen te doen is! Enorm bedankt alvast. Gr. Petra mail: forbodyface@live.nl

• Nijpertje

Wie is de leverancier van E-light?

• SB

In welke omgeving woont deze persoon