Wie kan mij helpen? Product/Cosmeticamerk

• BeautyIntelligence

Hallo iedereen,

Mijn naam is Jeanet en ik ben sinds 3 maanden klaar met mijn opleiding. Ik heb een ruimte kunnen huren en heb de laatste 3 maanden vele productmerken bekeken en ervaren.

Toch kom ik er niet uit.

Ik merk dat ik nog niet helemaal commercieël klaar ben. Gezien het gemak waarmee bepaalde grote merken, hoge startorders vragen en nauwelijks in gaan op mijn maximaal te besteden bedrag.

Verder ben ik op zoek gegaan op het internet met de zoekwoorden ‘welk cosmeticamerk’ enz.enz.

Persoonlijk hou ik niet van merken zoals Babor met gouden randen enzovoort. Misschien is het smaak of mijn jeugdigheid.

Uitgezonderd de merken waar ik mee gewerkt heb op stage, ben ik hier dus een leek in en hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen.

Met vriendelijke groet,

Jeanet Tuin

• ilonka

Ik werk met een Frans merk. De leverancier vraagt geen startorder.

Ilonka

• D26

Hoi!

Ik werk met het merk Lendan. Dit is een spaans merk en dit merk heeft ook geen startersorder. Ik zocht toen namelijk ook een merk zonder startersorder en ben hierbij uitgekomen.

Je zult dit merk waarschijnlijk niet kennen omdat het maar in 100 salons in heel Nederland wordt gebruikt. Het is dus vrij exclusief omdat je het niet overal kan krijgen.

kijk op www.lendan.nl

Zelf vind ik de producten heerlijk en erg goede kwaliteit. De leverancier is B&Z cosmetics in Breda.

Succes.

• BeautyIntelligence

Hallo Ilonka,

Bedankt voor je reactie, met welk merk werk jij dan?

En is daar een Ned. website van?

Groeten Jeanet

• Arjen

Hoi Jeanet,

We willen je graag helpen met een goede start zonder torenhoge investering. Kijk maar eens op onze website www.i-sparkle.nl en als het iets voor je is, stuur dan maar een mailtje en dan nemen we contact met je op.

Schitterende groeten,

Arjen

• Vanessa

Beste Jeanet,

Wat leuk dat je opleiding klaar is en goed is afgerond, waar zat je?

Zelf zit ik nu op IMKo en ben net als jij zoekende naar een product en salon spullen om te gaan starten. Wat een zoektocht he:) Ben je wel naar de beurs geweest? Heb al een aantal merken op het oog met minimale startorders enz. Mocht je me hierover willen spreken om ideetjes door te nemen kan dat altijd.

Groetjes,

Vanessa

vanessab170@hotmail.com

• An*

Hoi vanessa,

ben jij toevallig ook vanessa75?

• marja

ik ben ook net klaar en heb Opsiderm opgevraagd

• BeautyIntelligence

Hallo marja,

bedankt voor je feedback. Ik zal dit merk zeker meenemen in onze beslissing.

mvg Jeanet

• ilonka

Ik werk o.a. met Thalion. De leverancier heeft Leopol. www.leopol.nl

Ilonka