sunblock make-up, welk merk???

• kim

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede sunblock (liefst factor 35-50, eventueel in verschillende huidtinten), die je dagelijks als make-up kunt gebruiken of in ieder geval in de zomer, zonder dat je daar dus nog foundation o.i.d. overheen doet.

Ik wil dit graag aanbieden aan klanten, maar mijn merk heeft er geen en ik ben op de beurs niets tegengekomen.

Heeft iemand ervaring of weet iemand een goed merk of goede leverancier?

Ik hoor het graag,

groetjes, Kim

• Nijpertje

Ik heb van AlissiBrontë spf 50 gezien, met verzorgende ingrediënten. Volgens mij heeft het geen kleur.

Er is ook van hun een crème make-up met kleur die spf50 heeft.

Heb ik vorig jaar zomer geprobeerd en is goed bevallen dus ga ik dat deze zomer weer gebruiken.

• Pee*

Jane Iredale heeft dit volgens mij ook.

• Nijpertje

Klopt, in vele kleuren zodat er altijd een juiste kleur voor je is. De spf hierin is 15. In de poeders van Jane Iredale zit spf 20

• astrid

hoi Kim,

Van Alissi Brontë is er een nieuw zonproduct, dit merk komt uit spanje, is vrij van minerale oliën, parabenen, chemische geur en kleurstoffen.

Kijk eens op: http://alissibronte.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=145&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=18

voor meer informatie: info@foxcosmetics.nl

groetjes,

astrid

• kim

Bedankt voor jullie reacties, ik ga het uitzoeken! Iemand anders misschien nog een andere tip?

groetjes, Kim

• Eva..

Neoderma heeft een sunblock white, beige, naturel en dark.