Beurskorting Gharieni?

  • BB

    Van iemand anders hoorde ik dat Gharieni extra korting gaf tijdens de beurs.

    Gahrieni zegt dat ze dit niet hadden.

    Heeft iemand deze korting ook gekregen? Vindt het anders niet kloppen, omdat ik bij hun een mooie stoel en tabouret heb gezien.

  • Senna Davids

    Heb zelf 20% korting afgedwongen op een stoel. Dus ze gaven wel degelijk korting.

  • Lyn41

    Ik heb ook 20% gekregen.

    Ze wilden dit alleen op dat moment geven, terwijl het erg druk was.

    Ik kon de korting niet krijgen na de beurs, waarom ik een opmerking gaf dat Mega-Point deze service wél gaf, al zwaaiende met hun kortingsstickers.

    (Nou had Megapoint niet dat apparaat wat ik wou hebben, maar dat wisten hun natuurlijk niet)

    Afspraak gemaakt in de showroom en ik krijg 20% op ál mijn inkopen in één order!

    Gewoon je pootje stijf houden!

  • Rosanne

    Klopt helemaal. Ik zou 12 % krijgen ipv 10 % die ik al zou krijgen ivm student op imko.

    Helaas dat het zo gaat!

    succes

  • Kurt Thomassen

    In naam van Gharieni Nederland zou ik graag willen reageren op dit bericht;

    Wij hebben tijdens de beursdagen en tot 2 weken erna een totale korting van 10% toegekend op alle artikelen uit ons gamma.

    Daarnaast werd er bij afnames van een complete salonrichting een extra korting toegekend.

    Deze extra korting was afhankelijk van het totale bestedingsbedrag.

    Wij wensen geen kortingen te verkopen maar een goed product tegen een eerlijke prijs met een zeer goede after-sales-service.

    We vinden het belangrijk dat men de prijs/kwaliteit verhouding goed vindt.

    Daarnaast genieten alle Imko-studenten(met geldig inschrijf- en betaalbewijs) het hele jaar door van de 10% korting.

    Deze is niet commuleerbaar met andere kortingen.

    Mochten jullie toch nog vragen hebben laat het ons dan weten.

    Groet,

    Kurt Thomassen

    Bedrijfsleider Gharieni Nederland BV