automatisch pincet

• stefaniebeukers@gmail.com

waar kan ik een goede automatische pincet kopen? ben op zoek naar 1 van tweezer maar niet te vinden, iemand anders nog suggesties?

groet stefanie

• Jacqui

Hoi Stefanie,

Ik heb hier een gloednieuwe autom. pincet van Tweezerman - ja, ze bestaan gewoon hoor! - maar ik kan er niet mee overweg en heb ‘m amper 2 keer gebruikt, dus je mag ’m gerust van me overkopen. Stuur maar een PBtje als je interesse hebt.

Gr.,

Jacq.*

• Lyn41

Google even op “Tweezerman” (officiele merknaam) Er zijn diverse leveranciers.

Succes!

• betty

Ik kan nergens een automatisch pincet vinden van tweezerman, kijk ik verkeerd? ik heb er drie van het andere merk, ben even kwijt hoe het heet. De oude is perfect, die nieuwe zijn waardeloos. Schijnt dat vader ze vroeger met de hand in elkaar zitten en zoons die het over hebben genomen het machinaal doen waardoor ze nu echt waardeloos zijn. Dus ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe goede!

• wyna

de epilmatic!

maar dan een goeie!

zaterdag bij mikos gekocht, en deze is super!

die in mijn schoolpakket was van een slechte partij…

• stefaniebeukers@gmail.com

wyna

ja die van school is drama he, welk type heb j gekocht van mikos? en prijs? misschien kan ik het via internet kopen

groetjes stefanie

• wyna

hoi

ik heb die van de opleiding al 3x teruggestuurd!

en bij mikos de epilmatic gekocht, en tien x steviger en meer kracht!!!!

12,50 ex, btw was die op de beurs volgens mij (of hij was nog iets scherper geprijsd)

zou ze gewoon ff bellen of je er een kan bestellen!

die van school gewoo n ff contact opnemen, en terug sturen, het probleem is bekend bij hun, en zodra er een nieuwe partij is, die dus goed zijn, sturen ze me er een!

hoe gaat het verder met jou?

al examens gedaan???

groetjes