Hai allemaal,
Met weer de beurs voor de deur vraag ik mij af, en wilde ik jullie hulp vragen, welke apparatuur jullie het meeste gebruiken en/of aan zouden raden.
Ik heb een salon in huis, kleinschalig (mijn 2e kindje is net 1 jaar geworden/ salon nu minder dan 8 uur p/w) en ik gebruik als apparatuur een vapozone, loupelamp en harsapparaat.
Mijn klanten zijn tevreden, over mij ;-), de behandelingen, massages, producten e.d. en ook ik ben erg te spreken over mijn merkkeuze maar wil toch weer graag meer, maar… weet het even niet meer.
Oftewel..tijd voor vernieuwing en meer aandacht voor o.a. flyeren, uitbreiding en meer uren aan de slag in ons heerlijke beroep! :-)))
Met mijn producten kan je een lichte vorm van dermabrasie teweeg brengen, wellicht dus interessant om hier ook apparatuur voor te hebben? Of de skinscrubber?
Ik heb een apparaat voor elektr. onth (bl/diath) maar doe hier nu niets mee dus wellicht het verwijderen van telé's e.d. en daar een training voor volgen?(elektr ontharen had ik nét niet gehaald)
Ik heb mijn diploma's (basis en voortgezet) al langere tijd geleden behaald, waardoor er lichtelijk behoefte is voor een herhalingscursus/ apparatuurkennis verhoging.
Wie weet hebben jullie hier ook aanraders voor?
Wie oh wie kan mij helpen/positief beïnvloeden en hier weer een weg in zien te vinden?
Alvast Hartelijk dank,
Vriendelijke groet Renata