help; positieve input

• ren

Hai allemaal,

Met weer de beurs voor de deur vraag ik mij af, en wilde ik jullie hulp vragen, welke apparatuur jullie het meeste gebruiken en/of aan zouden raden.

Ik heb een salon in huis, kleinschalig (mijn 2e kindje is net 1 jaar geworden/ salon nu minder dan 8 uur p/w) en ik gebruik als apparatuur een vapozone, loupelamp en harsapparaat.

Mijn klanten zijn tevreden, over mij ;-), de behandelingen, massages, producten e.d. en ook ik ben erg te spreken over mijn merkkeuze maar wil toch weer graag meer, maar… weet het even niet meer.

Oftewel..tijd voor vernieuwing en meer aandacht voor o.a. flyeren, uitbreiding en meer uren aan de slag in ons heerlijke beroep! :-)))

Met mijn producten kan je een lichte vorm van dermabrasie teweeg brengen, wellicht dus interessant om hier ook apparatuur voor te hebben? Of de skinscrubber?

Ik heb een apparaat voor elektr. onth (bl/diath) maar doe hier nu niets mee dus wellicht het verwijderen van telé's e.d. en daar een training voor volgen?(elektr ontharen had ik nét niet gehaald)

Ik heb mijn diploma's (basis en voortgezet) al langere tijd geleden behaald, waardoor er lichtelijk behoefte is voor een herhalingscursus/ apparatuurkennis verhoging.

Wie weet hebben jullie hier ook aanraders voor?

Wie oh wie kan mij helpen/positief beïnvloeden en hier weer een weg in zien te vinden?

Alvast Hartelijk dank,

Vriendelijke groet Renata

• R

Hoi ren,

welk merk werk je mee en heb je ook een mailadres zodat ik je kan mailen?

Gr.

Renie

• ren

Hai Renie,

Jazeker, mijn mailadres is renenpat@hotmail.com, en ik werk met skeyndor, malu wilz en hfl.

Ik hoor graag van je, al was de beurs ook al erg inspirerend!

Gr Ren

• Lyn41

Als ik het goed begrijp, werk je op dit moment vanwege je kindje minder dan 8 uur per week?

Wil je deze uren verhogen, of ben je hier tevreden mee?

Als je niet meer uren wil werken, zou ik niet extra geld investeren in opleidingen en apparartuur, dit haal je er met je huidige werkuren niet uit.

Zo te zien heb je wel goede apparatuur en kun je hier echt wel iets meer mee doen. Bel je leverancier en vraag om een ‘opfris-cursus’.

Hebben ze deze niet, zoek dan een ervaren collega die je praktijkgericht op weg helpt.

Vaak is deze hulp tegen vergoeding goedkoper dan een opleidingsinstituut (1 op 1) en je leert meer van een ervaren iemand. Als je onzeker bent, zou ik dit zeer zeker doen!

Succes!

• ren

Hoi Lyn,

Ja inderdaad is het zo dat ik op dit moment +- 8 uur per week werk, maar wil graag 15-20 uur werken en dit langzaam uitbreiden naar max. 24 uur voor nu.

Het lage aantal uren is mede gekomen door privé omstandigheden voor en na de geboorte van mijn 2e kindje (van nu 1jr).

Hierdoor heb ik mede al een tijdje niet geflyerd of actie ondernomen om meer naamsbekendheid te krijgen en dus klantenwerving!

Nu heb ik alles weer op de rit :) en ben dus zoekende naar wat extra's om aan te bieden naast de klassieke behandelingen zonder gebruik van apparatuur.

Ik heb mij op de beurs laten voorlichten mbt een multitower (Safety4you), microdermabrasie op basis van kristallen (Reviderm/ Ecuri en definitief ontharen (Ecuri/ MB cosmetics/ Alliance).

Heerlijk die inspiratie maar ook moeilijk keuzes te maken, vooral ivm ook het blend-apparaat wat ik nog heb staan..om daar een training voor te volgen; coaguleren fibromen en telé's..(clareblend mini-blend)

Goed idee van je om een collega om hulp te vragen.. Dus als er iemand in het midden van het land het leuk vind en tijd heeft om haar kennis te delen heel graag!

En uiteraard tegen vergoeding..?

Bedankt voor het meedenken tot zover en graag sta ik nog open voor ideeën/tips!