Ik ben zondag naar de beurs geweest. Het was mijn eerste keer en ik heb er heel veel van opgestoken, maar ik had er toch wel iets meer van verwacht. Ik had me opgetut en me gekleed zoals ik ook in de salon gekleed zou gaan, maar het viel me op dat er een hoog spijkerbroeken gehalte was. Ik ben opzoek naar een biologisch merk en had al veel informatie gekregen, de beurs was voor mij om te kijken welke service er verleend wordt en of er bevestigd zou worden wat ik al dacht. Het viel me op dat bij sommige merken geen mensen aanwezig waren met product kennis. Bij Clean en easy konden ze me zelfs niet vertellen wat voor ingredienten er in de soya wax zit en hoe het geconcerveerd wordt. Bij andere merken wisten ze me weer wel van alles te vertellen en soms was er ook een huidtherapeut aanwezig, dat vond ik ook prettig. Verder ben ik door een make-up merk (weet al niet eens meer welke) opgemaakt, vriendelijke dame, maar ze heeft niet gevraagd hoe ik zelf mijn make-up draag, met als gevolg dat ze (met mijn blonde haar) mijn wenkbrauwen donkerbruin bijtekende, het zag er niet uit. Dit heeft ze hersteld en toen was het beter. Verder vond ik het eten ook heel erg duur. Twee broodjes en een drankje voor 17 euro. Het meest positief ben ik over Rosel Heim, prettige communicatie, als je even moet wachten laten ze je netjes weten dat ze je gezien hebben en dat ze er aan komen, al mijn vragen zijn keurig beantwoord en ik had niet het gevoel dat ik met een verkoopster stond te praten, maar echt met iemand die me advies kon geven. Al met al heb ik er wel heel veel van opgestoken, veel informatiegekregen en ik weet dat ik straks met Rosel Heim wil gaan werken. Ook nog een paar leuke aanbiedingen op de kop kunnen tikken!