flyer verspreiding

• Jenny

Hoi allemaal,

Ik vroeg me even af hoe dat werkt.

Als ik een paar duizend flyers laat drukken, en deze moeten verspreidt worden. Lever ik ze dan zelf aan bij het bedrijf dat gaat verspreiden, of gaan ze daar rechtstreeks van de drukker naar toe? Of zijn er bedrijven die drukken en daarna ook voor je flyeren? Hoe gaat het normaal gesproken in z'n werk?

Wie kan mij op weg helpen ik heb er geen idee van?

Groetjes

• Bizzy

Je kunt mensen/jongeren die folders lopen aanspreken en vragen of ze tegen een kleine vergoeding jouw flyer willen meebezorgen.

Of je kunt een verspreidingsburo bellen om te vragen wat het kost om te laten bezorgen.

In ons dorp is ook een huis aan huis krantje, daar kunnen we ook in mee laten bezorgen.

• Jenny

Hoi Bizzy bedankt voor je antwoord.

Maar wat ik me af vraag, als ik door een bedrijf laat flyeren, gaan de flyers dan rechtstreeks naar dat bedrijf en ontvang je een proef. Of lever ik ze zelf bij het verspreidingsbedrijf aan?

• Bizzy

Je levert ze zelf aan bij het verspreidingsburo.

• Bibi

Ik heb afgelopen zondag nog 1500 flyers zelf rond gebracht… Je moet er wat voor over hebben hè! Want de krantenjongen zal heus wel willen lopen tegen een kleine vergoeding maar als jij je omdraait lacht ie je vierkant uit en gooit ze in de eerste de beste prullenbak en is wel 20 euro rijker.. Dat is de maatschappij van 2011.. niet te goed van vertrouwen zijn hoor want t resultaat is: (A) een x aantal flyers betaald (B) geen extra klanten waar je t allemaal voor doet (C) jij heb voor de lol de kranten jongen blij gemaakt en (D) alles kan opnieuw… Succes

• Eva..

Hoi Bibi,

Heb je al reactie gehad op het flyeren?

Groetjes Eva..