nieuwe behandelstoel, welke leverancier?

• Salon Confiance

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe behandelstoel, volledig electrisch en het liefst ook met stoelverwarming.

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Groeten,

Jenny van der Klok

• W.

ik heb 2 behandelstoelen van Bowie in mijn praktijk. Eentje met en eentje zonder verwarming.

Het zijn wel de duurdere met anatomisch gevormde kussens, maar ze zitten/liggen dan ook zalig.

Er zijn nog nooit problemen mee geweest, dus ik ben er heel tevreden over.

Volgens mij staan ze dit weekend op de beurs: kan je proef gaan liggen!

• Dominique

Hallo Jenny,

Uiteraard kan je hier alvast wat tips verzamelen, maar ik zou wel even naar de beurs gaan om de stoelen uit te proberen

Misschien zit er ook nog een leuke korting aan vast (:P)

Groetjes,

Dominique

• Salon Confiance

Bedankt voor de reactie. Ik ga inderdaad naar de beurs dus dan zal ik even langs de Bowie stand lopen. Ik vind het prettig om alvast wat ervaringen van shs te ontvangen zodat ik dat kan meenemen in mijn overweging. Alle leveranciers vinden natuurlijk hun eigen product fantastisch, maar ik kan aan jullie de praktijkervaring vragen.

Bedankt in ieder geval!

• Cyn24SPV4

Ik heb de behandelstoel Queen van Nemproducts, bevalt zeer goed.

Volledig elektrisch en uit te breiden met stoelverwarming.

Bevalt supergoed!

• Salon Confiance

Nou, ik ben op de beurs geweest en ben verliefd op de Queen van Nemproducts!

Echt geweldig. Bedankt voor de tip!

• CharmingNails

Zelf heb ik een stoel van Bellezi de Bueno, ben hier zeer tevreden mee, volledig automatisch en kan zelfs op wielen gezet worden als je deze wilt verhuizen. De prijs vind ik zelf ook nog meevallen en de service is geweldig.

• Lyn41

Ik heb er een van Gahrieni en ook één van Nem.

De laatste vind ik lekkerder zitten/liggen, ook de kwaliteit van het leer is erg mooi. Gharieni oogt wat mooier, maar ik geef mijn voorkeur aan Nem.

Heb er ook een van Bowie gehad, maar was daar niet zo tevreden mee, gezien de prijs/kwaliteit. (sorry, is persoonlijk)

Mocht je de optie voor stoelverwarming te duur vinden, je kan deze ‘dekens’ ook los kopen. Ze legt ze onder je hoes, dus ook extra bescherming voor je stoel. Ze zijn regelbaar en mijn klanten vinden ze ook prettig als hij niet aan staat. Met name in de zomer, ‘plakt’ het wat minder, het ligt lekkerder volgens hun. Ook je hoezen blijven hierdoor keurig op hun plek.

• Salon Confiance

Bedankt voor de tip!

Waar kan ik die warmtekussens aanschaffen en wat kosten ze?

Ik geef inderdaad ook de voorkeur aan de stoel van Nemproducts. Fijn dat er zulke positieve responsen op komen!

• Vanessa

Ben ook opzoek naar een stoel, zal eens bij Nem kijken.

Zag op de beurs verder ook aanbiedingen bij Nails0Only en Megapoint. Iemand ervaring met deze 2?

Alvast bedankt