Tele Gone apparaat van Huid en Kruid

• beauty2

Nee hoor STerre Ben al vele jaren bekend met dit forum, reageer alleen heel summier omdat ik geen zin heb in discussies, en de toon die hier wordt gezet, maar heb nu wel eens mijn mening Gegeven ….. En zie het resultaat! Zoals ik al zei…….in dit geval dus niet, helaas valt me op dat het wel gebeurt ( en dat is dus mijn mening ). ongetwijfeld een goed bedrijf dus, blij dit te lezen.

• marianne

ja, volgens mij kan dat ook met de tele gone van huid en kruid. ik zou zeggen bel yvonne eens en vraag om een demonstatie

• Hannah

Ik werk met de T-away. Fantastische resultaten.

• Lexy

Voor Sterre: de T-Away kost € 7.590 om precies te zijn.

• Sterre

Thanks! Het lag in ieder geval rond de 7000,- wist ik nog.

Dit is dus een heel verschil met Huid en Kruid.

Succes

Groetjes,

Sterre

• Hannah

en dat verschil zal heus wel iets zeggen, denk ik dan.

• Sterre

Zou kunnen! Maar vergis je niet wat de bedrijven aan winstmarge hebben. Sommigen nemen genoegen met minder.

Groetjs,

Sterre

• Lexy

Iemand hier ervaring met de Tele Way van Bowie (al dan niet in combinatie met de producten van Fabelle). Een duurder apparaat, maar wellicht ook beter? Is couperose verwijderen sowieso te leren zonder opleiding electrisch ontharen (de zgn. naaldtechnieken)?

• Lyn41

Ik meen mij te herinneren dat een eigen verkoper van hun mij vertelde dat het apparaat wat minder geschikt was voor tele's, maar wel voor de andere doeleinden.

Vraag het voor de zekerheid eerst even héél goed na!

• marianne

Kreeg net en folder van Bowie. zij hebben een aanbieding voor een tele gone voor € 845.–. ik ga zeker kijken op de beurs of het wat is