Tele Gone apparaat van Huid en Kruid

• Lexy

Heeft iemand ervaring met het Tele Gone apparaat van Huid en Kruid?

• Lexy

Helemaal niemand? Ook niet met het Tele Gone apparaat van Bowie Medical?

Wil graag couperose enz. gaan verwijderen, maar wil daar geen apparaat voor aanschaffen waar je ook electrisch mee kunt ontharen, want dat wil ik er niet mee gaan doen. Heeft iemand eventueel nog een suggestie voor een ander apparaat?

• Sterre

Ik heb ervaring met het apparaat en hij bevalt mij heel goed. Ook steelwratjes gaan heel goed. Ook helpt Yvonne van Huid en Kruid jou ontzettend goed! Ik was in het begin heel onzeker en toen mocht ik nog een keertje komen met een proefpersoon om te kijken of ik het goed deed. Voor mij echt een aanrader daar nog eens te kopen! en nee ik heb geen aandelen.:D

Groetjes,

Sterre

• marianne

zo ik heb mijn naam veranderd van mari in mijn werkelijke naam Marianne .

Stere ik geloof je direct dat je gen aandelen hebt. Mijn ervaring met Yvonne is hetzelfde een leuke vlotte vrouw die er verstand van heeft en je graag helpt. ne ook ik heb geen aandelen .

• ik

Hoe werkt de tele gone. Ik kan er ook geen afbeeldingen van vinden op hun site?

en wat is het verschil met de T-away. Ze zeggen dat deze het beste is voor zulke behandelingen…?

• Lexy

Bedankt voor jullie reacties! Was al enthousiast en ben het nu nog wat meer! Hebben jullie met de Tele Gone niet dat jullie schokjes voelen? Is het (erg) pijnlijk?

Passen jullie het allebei toe in de salon en mag ik vragen wat jullie daar dan voor rekenen?

• beauty2

Sorry meiden, geloof direct dat jullie geen “aandelen” hebben. Echter vind ik het “opvallend” dat dit bedrijf ( net als een aantal andere bedrijven ) steeds weer terugkomt / voorkomt op dit forum. Dat is wat ik bedoel met een gevoel hebben van sluikreclame. Ik hoop dat ik het mis heb, maar voor mij een reden om zonder inlog (sorry als ik je daar mee beledig Lexy ) niet te reageren. Overigens heb ik dat gevoel al een paar jaar bij diverse bedrijven en met mij blijkbaar meerder forumbezoekers. Groetjes beauty2

• marianne

ik ben een klant bij huid en kruid dus geen bindingen en ik ben uiterst tevreden over huid en kruid. mijn ervaringen wil ik graag delen met andere want de apparaten zijn daar een stuk goedkoper en werken super, vandaar.

• Tamara1972

Ik zag dat je bij H&K in een paar dagdelen ook shs kan worden……..tjonge

• ik

o echt.wat ze vaak zeggen dan. goedkoop is duurkoop. dan ga ik liever voor kwaliteit.