Heeft iemand ervaring met het Tele Gone apparaat van Huid en Kruid?
Helemaal niemand? Ook niet met het Tele Gone apparaat van Bowie Medical?
Wil graag couperose enz. gaan verwijderen, maar wil daar geen apparaat voor aanschaffen waar je ook electrisch mee kunt ontharen, want dat wil ik er niet mee gaan doen. Heeft iemand eventueel nog een suggestie voor een ander apparaat?
Ik heb ervaring met het apparaat en hij bevalt mij heel goed. Ook steelwratjes gaan heel goed. Ook helpt Yvonne van Huid en Kruid jou ontzettend goed! Ik was in het begin heel onzeker en toen mocht ik nog een keertje komen met een proefpersoon om te kijken of ik het goed deed. Voor mij echt een aanrader daar nog eens te kopen! en nee ik heb geen aandelen.
Groetjes,
Sterre
Sorry meiden, geloof direct dat jullie geen “aandelen” hebben. Echter vind ik het “opvallend” dat dit bedrijf ( net als een aantal andere bedrijven ) steeds weer terugkomt / voorkomt op dit forum. Dat is wat ik bedoel met een gevoel hebben van sluikreclame. Ik hoop dat ik het mis heb, maar voor mij een reden om zonder inlog (sorry als ik je daar mee beledig Lexy ) niet te reageren. Overigens heb ik dat gevoel al een paar jaar bij diverse bedrijven en met mij blijkbaar meerder forumbezoekers. Groetjes beauty2
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?