welke hars!!!

• infinity

Hoi!!

Ben er al even uit maar nu ben ik mij aan het orienteren voor diverse spullen…

Ik zoek naar een fijn harsmerk(die tevens evt. cursus erbij geven)??

Wat gebruiken jullie en waarom??

• An*

Hoi,ik lees met je mee.

Had ook al zo'n vraag gesteld,maar geen reactie tot nu toe:(

Gr.

An

• D26

Hoi!

Ik heb PHD, en dit is echt een aanrader!

PHD hars

Hierboven de link..

De hars zit in tubes en voor elke klant een andere opdraai applicator waardoor het erg hygiënisch is!

Daarnaast blijft de hars warm waardoor het sneller werkt.

Deze hars is zowel voor gelaat als lichaam, maar zelf gebruik ik 'm alleen voor het lichaam.

Succes ermee!

• Sterre

De clean & easy en dan de hars van snelimport, echt super!

• Chantal Slegers

Heb net ook als gereageerd op een harstopic, ben zelf tevreden over better waxing technology van beautyleverancier.

Goede hars en super leuke uitstraling vind ik! Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen beweegredenen om voor het ene of het andere harsmerk te kiezen.

Ga je naar de voorjaarsbeurs? Kijk daar anders eens rond.

• Anne

Ben het helemaal met Sterre eens, de clean & easy en dan de hars van snelimport, echt super!

Ik gebruik de Aloe Vera Titanium hars van Snel Import en ben er heel tevreden over.

• hannah

o ik haat hars echt. kzoek nog steeds een andere methode voor dit probleem??

• kristie

Check harswinkel die hebben verschillende merken, producten zijn super, ze zijn goedkoop en ze geven training. Ik heb een startpakket afgenomen en een training en het kostte mij bijna niets.

• marja

hi Kristie Ik bestel het hier ook. Ik heb nu delicate wax besteld, die is echt super.

• mirjam

Staan ze ook op de beurs?