deukje in mijn wang?!

• Nes

Ik heb ineens een deukje in mijn wang,vlak onder mij jukbeen.Iemand een idee wat dit is of wat kan het zijn?Hoe ontstaat zoiets en vooral:hoe krijg ik het weg?

Ik heb al gegoogled,maar kan niets vinden.Het is echt een kuiltje,dus geen putje van een comedone.

Alvast bedankt voor jullie reacties,Groetjes Nes

• Original Dobbie

Mag ik vragen wat je leeftijd is Nes?

• Nes

Ik ben 33

• An*

Hoi,

ik zou ermee naar de huisarts gaan voor alle zekerheid!

Gr.

An

• Original Dobbie

Ik dacht dat het misschien leeftijd gerelateerd was, maar je bent nog een jonkie.

Zelf wordt ik volgende week 49 en sinds enkele jaren heb ik ineens van die leuke koontjes gekregen, dit is door verklevingen in mijn gezicht en ik wou altijd al van die leuke appelkoontjes.

Dus voor mijn gezicht geen bindweefsel massage.

Maar wat kan het dan bij jou zijn… ik denk dat de huisarts het niet echt belangrijk vind. maar zou toch laten kijken.

Maar doet het zeer, is het warm of rood, heb je er kort geleden misschien een wondje gehad of puistje of komt het vanuit je mond heb je last van je gebit . Het is misschien verlies van collageen, maar waarom?

Laat even weten wat de huisarts ervan gezegt heeft?

Groetjes,

Marianne

• monique

vanuit de gezichtsreflexologie heeft het relatie met maag. Als ik bedenk op welke plek het blijkt te zitten.

Is het pijnlijk, zitten er korrels in? Wel bij een arts laten controleren.

monique

• Nes

Bedankt voor jullie reacties.

Het doet geen zeer,niet rood,geen puistje of wondje of helemaal niets,alleen een deukje……

Daarom vind ik het eigenlijk een beetje suf om hiervoor naar de huisarts te gaan.Ik merk wel als ik mijn huid lekker verzorgd heb met een masker enzo dat het minder diep is,maar zie ook wel dat de leeftijd nu gaat tekenen.

Zou bindweefselmassage wat kunnen doen?

Gr.Nes

• An*

Heb je het dan aan beide kanten symetrisch?

• Nes

Nee,het zit aan een kant.

• An*

Tsja,lastig te beoordelen zonder gezien te hebben.

Succes ermee iig!

Gr.

An