Mijn vraag aan jullie..
Bieden jullie je klanten altijd koffie /thee aan bij de behandeling,en zoja wanneer..
Tijdens ,ervoor of daarna?
Ik biedt iets te drinken aan tijdens het masker (Indien het masker dit toe laat natuurlijk).
Een glas water na het masker of een kop thee of koffie aan het einde van het masker. Vaak wordt het dan een kopje thee.
Als je het water meteen kookt als het masker erop zit dan is de thee al aardig drinkbaar als de klant de laatste 5 minuten van het masker rechtop komt te zitten voor de thee (of koffie).
Mvg, Senna**
Ik werk non-stop en tijdens het maskertje ga ik altijd even mijn woonhuis in.Dat zijn mijn pauzes.
Er zijn er 2 bij wie ik het doe omdat die het maskertje anders te lang vinden duren ,maar dat vind ik eigenlijk al een ramp.
Iedereen doet dat op zijn eigen manier… gewoon kijken waar jij jezelf goed bij voelt.\
Bedenk wel ,,dat als je ergens aan begint.,.. bijv. koffie geven dat je dan niet makkelijk er weer van af kan stappen…. succes.
Nee, hier geen koffie, hooguit als ze vooraf moeten wachten als ik uitloop met een andere klant.
Tijdens het masker geef ik een hand/armmassage of insluizen, ben dus constant bezig met een klant, pauze houden tijdens masker doe ik nooit, dat plan ik wel tussendoor in. Ik geef de klant de hele tijd de aandacht en laat iemand vrijwel nooit alleen, ik vind persoonlijk dat ze hier ook voor betalen voor je volledige aandacht maar zo doe ik het. Ik denk dat je het gewoon zo moet doen zoals jij fijn vindt en het is ook maar hoe je je klanten het aanwent.
ik deed het altijd wel tijdens het masker, maar bij sommige klanten loopt het dan uit tot een half uur omdat het theewater nog heet is.
Dan deed ik er een scheutje koud water in maar nog doen sommige klanten er dan lang over.
Heb sinds begin van dit jaar de koffie en thee de deur uit gedaan en alleen nieuwe klanten krijgen tijdens het intake gesprek eventueel wat te drinken maar niet meer gedurende een behandeling.
Na afloop bied ik ze nog wel een glaasje water aan.
Scheelt in ieder geval een heleboel tijd want ik hoef het masker niet in te laten drogen (en enkel masker daargelaten) en kan het gelijk inmasseren. Heeft dan meer effect volgens mijn leverancier dan wanneer het eerst een kwartier erop zit.
En de klanten accepteren deze uitleg dus geen klachten over het geen koffie of thee schenken.
Ik ben tenslotte geen koffieshop.
Ik begin de uitgebreide behandelingen met een voetenbad en daarbij een kopje thee. Echt een moment om al te ontspannen voor de klant, maar mijn behandelingen hebben dan ook een hoge wellnessfactor. Thee op, voetenbad klaar! En na de behandeling een glaasje water of nog een kopje thee, van die kleine espresso dubbelwandige kopjes, dus een paar slokjes maar. Het gaat om het idee.
Desi Schreef:
——————————————————-
> Ik begin de uitgebreide behandelingen met een
> voetenbad en daarbij een kopje thee. Echt een
> moment om al te ontspannen voor de klant, maar
> mijn behandelingen hebben dan ook een hoge
> wellnessfactor. Thee op, voetenbad klaar! En na de
> behandeling een glaasje water of nog een kopje
> thee, van die kleine espresso dubbelwandige
> kopjes, dus een paar slokjes maar. Het gaat om het
> idee.
Jij begrijpt hoe het werkt Desi ! Heel goed. Ik beschouw het aangeboden krijgen van een kopje koffie/thee als een vorm van gastvrijheid. Krijg ik ergens niets aangeboden vind ik dat erg ongastvrij. Het kost je hooguit een tien minuten extra tijd en een paar euro per maand aan koffie/thee, suiker en melk maar levert wel heel tevreden klanten op. Die extra tijd gewoon doorberekenen in je totaalprijs. Hoe simpel kan het zijn…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?