Anubis care

• NadineE

Wie kent Anubis Care uit Belgie? Ze stonden gisteren op de beurs in Gorinchem en zag daar een hele mooie vapozone staan,

voor een redelijke prijs (zie link hieronder). De uitstraling van het merk sprak me aan en vond de mensen in de stand ook vriendelijk.

Zijn er mensen met ervaringen met dit bedrijf? Hoe is de service? Wie weet ook hoe het zit met de BTW (terugvragen) als je iets in Belgie koopt?

http://www.anubiscare.be/video/items/vapozone.html

Ben benieuwd naar jullie reacties !!

• NadineE

Helemaal niemand?????????

• Sablo

Lijkt mij dat als je iets koopt maakt niet uit waar dat je gewoon je btw terug krijgt

Gewoon btw bon erbij vragen.

ze hadden er wel een andere verkoper bij moeten zetten hahahah

Deze is een beetje onhandig hihihih

maar de vapo ziet er inderaad mooi uit

• Blondie

hoi Nadine,

ik heb een leverancier die in België zit, en daar heb ik in het begin mijn BTW nummer aan gegeven.

Hij berekent de factuur altijd zonder btw.

Misschien kan je dat bij deze leverancier ook vragen ?

• NadineE

Bedankt voor jullie antwoorden! Mocht ik tot koop over willen gaan bespreek ik het wel even met ze, ze zullen er wel ervaring mee hebben, anders staan ze niet op een Nederlandse beurs.

Verder nog iemand die deze leverancier kent????? En hoe de service is?????? En het cosmeticamerk Anubis kent??????

• MM

ik heb diezelfde vap, maar dan gekocht bij Podiamed in Rotterdam.

• NadineE

Hoi MM, mag ik vragen hoeveel die heeft gekost? Heb je 'm al lang en bevalt ie goed? Weet jij of er ergens ruimte is voor etherische olien of kruidenzakjes? Wat is het merk eigenlijk? Daar ben ik eerlijk gezegd vergeten naar te kijken………

• MM

Heb m nu anderhalf jaar, maar gebruik m maar weinig, omdat naderhand is gebleken dat stoom mijn astma verergert. Vind het een fijn apparaat dat wel, ook de koude nevel is heel prettig. De warme damp zou wat mij betreft nog wel iets warmer mogen. Wat voor mij het enige echte nadeel aan het apparaat is, is dat je stoel echt heel laag moet kunnen en niet te breed moet zijn, want dan is de arm gewoon te kort.

Ik gebruik een wattenstaafje wat ik dubbel klap voor etherische olie. Prijs weet ik niet helemaal zeker meer, was 500 of 600 ongeveer.

• *PureC*

Hoi,

Ik heb zelf enkele maanden geleden online een vapozone en sterlisator besteld bij hun.

Levering verliep vlot en ook mijn mails met vragen werden snel beantwoord.

ik heb een eenvoudigere vapozone gekocht, met ervaringen hierover kan ik je niet verder helpen.

groetjes

• NadineE

Dank jullie voor je antwoorden, hoop dat er meer reacties komen.

Ik heb een vrij brede stoel en heb het euvel met de te korte arm nu ook wel met mijn huidige vapo, niet echt handig dus.