onderwerp zegt het al, ben benieuwd hoe dit in zijn werking gaat en wat en hoe ze dit beoordelen.
Ik wil dit examen in april gaan doen.
ik heb dit examen vorig jaar in januari gedaan. ik weet niet of het veranderd is. je hebt een model voor handen en/of voeten Dan moet je een kaartje trekken waarop staat of je de handen of voeten moet doen. met je model loop je dan naar de plek waar je moet zijn. en dan worden de modellen doorgewisseld. en kun je gaan beginnen. maar ze leggen alles goed uit
ah ok maar is het te doen? of erg lastig? qua puntenverdeling hoe zit dat? is lakken het allerzwaarste? of letten ze nog ergens op?
@wyna,
ik heb beide theorie gehaald, analyse met 33 goed en gelaat met 26 goed net aan dus, had daar 2 vragen doorelkaar gehaald, jammer maar zoals nu staat gehaald
nog 1 theorie te gaan, lichaam, daar zie ik wel tegen op maar ga die in mei doen
en jij voorlopige uitslagen al bekeken?
hey stefanie,
ik heb lichaam en gelaat beide met mijn hakken over de sloot gehaald… maar gehaald is gehaald!!
idd, die vragen bij gelaat heb ik ook door elkaar gehaald, en als je thuiskomt, en alles nakijkt en overdenkt, is het allemaal zo logisch…
lichaam is heel goed te doen hoor! voor mij waren dit de eerste examens, gewoon goed leren.
wil je evt, mijn examen om te oefenen?? mischien wil je die van de analyse wel ruilen dan??
groetjes
hey wyna
ja wil jouw lichaam wel ff hebben
ik heb ana 2 voor je, zal kijken of ik ana 1 nog ergens heb, maar ben bang dat ik die weg gegooid heb anders heeft een vriendinnetje van mij wel 2 versie zal haar ff polsen.
lichaam is laatste wat ik ga doen
verder wil ik in april praktijk hand voet doen, praktijk wel leuk hoor!!
ach hakken over de sloot ik had voor gelaat 26 zoals ik nu zag en ik had vorige keer op ana 1 ook 26 dus zit met 4 examens nu op 2x6,7 en een 8
ach maakt het uit ja toch? gehaald is gehaald.
gr steef
Ik heb mijn examen 2 weken geleden gehad.
Ze letten heeeeel erg goed op of je effectief vijlt. Dus ook al heeft je model al mooie nagels van gelijke lengte.. Toch goed vijlen!!
En op het lakken…Ik had daar totaal geen punten voor gekregen. Sta daar wel van te kijken, maargoed, je weet niet wat ze gedacht hebben..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?