HHP Massage matras

• Ryanne

Wie gebruikt dit matras in de salon? Ik zit er over te denken om 1 aan te schaffen.

Ik vraag me af of het handig is om het matras erop te laten tijdens de behandeling

en wat verder jullie ervaringen zijn met dit massagematras.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Ryanne

• susan splinters

ik heb alleen een demonstratie van deze matras aan huis gehad en ik vond hem persoonlijk voor het geld wat ie kost (en dat vind ik behoorlijk veel…) niet echt bijzonder….het voelt allemaal heel lekker hoor en hij heeft heel veel programmas voor oa mensen met mygraine etc….maar man wat is dat ding duuuuur….maargoed das mijn mening…ik zal hem nooitniet terug verdienen…die man zei zo mooi van dan doe je toch gewoon 10 euro op je behandelprijs…dat pikken mijn klanten in deze tijd niet hoor…en ik ben bang dat als ik mensen zelf laat beslissen dat ze het dan een keertje proberen en daarna niet meer….dus dat ik hem niet terugverdien…nee voor mij niet…sorry…

• Ryanne

Hoi Susan,

Bedankt voor je reactie! Ik vind het zelf ook een heel bedrag en twijfel nog steeds.

Ook of mensen het er idd voor over hebben om er voor te betalen….

Ik heb gelukkig een salon aan huis en het lijkt me zelf ook heerlijk hoor!

Groetjes,

Ryanne

• Eva..

Wat zijn de kosten van dit matras?

Het ziet er wel goed uit!

Groetjes Eva..

• Ryanne

Ze hebben 2 modellen:

De gele versie is 2950 incl. btw en de witte 5800,- incl btw.

Het verschil zit 'm voornamelijk in de duurzaamheid begreep ik van hen.

De gele is meer voor particulier gebruik en de witte kan je de hele dag wel gebruiken in de salon.

Groetjes,

Ryanne

• Rob

Van de week is me de witte matras voor 2995 Euro aangeboden de Hannover Messe. Dit is dan de basis versie maar als ik de prijslijst/offerte erbij neem en dat ding helemaal met alle zinvolle toeters en bellen compleet maak, dan kom ik uit op 4100Euro. Het adres waar je hem hebt bekeken zit hier dus flink boven. Als je de matras wil hebben dan even verder kijken in je eigen voordeel.

groetjes,

Rob