L600 uit de markt

• Laperla

:Smisschien zelf even bellen????

• Jayde Juwel

Beste AM,

Ik stond op het punt een L600 over te nemen toen ik dit bericht las.

De leverancier heb ik benaderd om te weten of reparaties, flitskaarten, kopstukken etc, een probleem zouden vormen in de toekomst en zij verzekerden mij dat onderdelen leverbaar blijven maar ik wel gewenst was een cursus te volgen van €295 waarvoor ik een certificaat zal ontvangen.

Nu mijn vraag;

Welke ervaringen heb jij met deze leverancier?

Wat is het merk van het apparaat waarmee jij nu van start bent gegaan en wie is de leverancier en wat zijn de totale kosten van dit apparaat?

Ik hoop dat je mij op weg kunt helpen want de verkoopster wil haar L600 kwijt en ik had er alle vertrouwen in. Maar wat nu?

Jayde

• Favier

Geachte L600 / L900 gebruikers,

Het is voor ons mogelijk een aanpassing aan Uw L600 / L900 te doen waardoor U helemaal geen (dure) kaarten nodig hebt.

Ook voor onderhoud kunt U bij ons terecht, voor meer informatie info@beautyservice.nl of 06-28279761

Met vriendelijke groet,

Favier Beauty Service

• FM!

Hoi Jayde,

Ik zag je bericht staan en misschien kan ik je helpen.

Wij hebben ook met de L600 gewerkt en zitten nu bij een andere leverancier.

Mijn ervaring met de leverancier van de L600 wil ik liever niet via het forum beschrijven.

Wij werken met de WondeRFul IPL van Via Vitale/Beauty United. Bij het kopen van een apparaat bij hun hoef je niet te betalen voor je 3 daagse training en krijg je ook een certificaat. Ik heb zelf bij de leverancier van de L600 een 1 daagse training gehad. Als je helemaal geen IPL ervaring hebt, dan is een 3 daagse training veel beter omdat je zowel in theorie als in praktijk een heleboel leert.

Hoe zit het met je onderhoud? Want er wordt geen onderhoudscontract meer verleend, dat staat namelijk ook zwart op wit… Of krijg je garantie op je apparaat?

Als je geen onderhoudscontract krijgt, dan moet je waarschijnlijk wel voor je kopstuk betalen? Zou je kunnen laten weten wat ze daarvoor vragen? Daar zit namelijk ook een groot verschil in.

Voor informatie over de WondeRFul IPL kan je beter even contact opnemen met Via Vitale/Beauty United te Barneveld.

Hopelijk heb je iets aan mijn bericht.

Groetjes,

FM!

Ik hoop dat je iets aan mijn bericht hebt en anders

• Irmgard

Ik heb het ook gehoord, maar alles van de L600 is nog leverbaar,

vorige importeur heeft problemen met Frankrijk,

Gelukkig is er nu een nieuwe importeur daar kun je terecht voor je vragen

boisdouce 076-5977256

• Wil

Ik heb gister vernomen dat er een nieuwe inporteur is voor Yperion, de fabrikant van de L600 en Or-light!

Dus L600 bezitters, Yperion is niet failliet, integendeel. Alle onderdelen zijn gewoon verkrijgbaar!

• Wilhelmina

A.M. Schreef:

——————————————————-

> Hoi La Perla,

>

> Hopelijk heb je goede afspraken kunnen maken met

> de leverancier en niet teveel betaalt voor je

> apparaat.

>

> Wij kregen namelijk te horen dat de flitskaarten

> duurder zouden worden en dat er op een geven

> moment geen onderdelen meer beschikbaar zou zijn

> voor de L600. Dat kan ook een verkooptruc zijn,

> maar dat vind ik alsnog niet netjes naar ons toe

> en de vele andere salons.

>

Mag ik vragen welk apparaat je nu hebt aangeschaft? En hoe zijn ondertussen de ervaringen?

Ik heb namelijk ook een L600 en kijk rond voor een ander apparaat.

> Veel succes. Als je nog iets wil weten dan mag je

> altijd even mailen.

• Ingeborg

Hallo Wilhelmina

A.M. en FM en Goodcare werken met dezelfde machine (die ik ook zo graag wil)

Ik zelf werk nog met een voorganger van de WondeRFull IPL

groetjes

Inge

• danielle

Hallo

ik zat even jullie reacties te lezen.

Ik kan de l600 van iemand huren, maar als ik bij jullie het zo lees, kan ik het beter niet doen.

Daar de onderdelen bijna niet meer te krijgen zijn en de flitskaarten duurder worden.

Kan jij mij wat meer info geven over hoe het zit met de l66

groetjes danielle

• renee

De flitskaarten zijn juist goedkoper geworden !!!

En Alliance blijft leverancier van de L600 L800 en L900

Niets aan de hand dus