Beste collega's,
Ik ben al een poosje werkzaam met de L600. Sinds kort kregen wij te horen dat de L600 uit de markt gaat.
Dit is niet op een nette manier gegaan door de leverancier.
Wij kregen een schrijven in de bus dat zij een ander apparaat gingen verkopen en de L600 konden wij inruilen voor een mooi prijsje. Maar dat moest wel binnen een maand besloten worden, want anders was de actie voorbij.
Dat de L600 uit de markt gaat stond namelijk niet in de schrijven. Daar moesten wij telefonisch achter komen. Natuurlijk ben je niets verplicht en hoef je niet op hun voorstel in te gaan, maar weet wel dat er straks geen onderdelen meer beschikbaar is voor de L600, en dat de flitskaarten duurder worden.
De Adena waar zij nu mee aankomen is prijstechnisch niet zo interresant als zij voorstellen. Wil je weten waarom? Mail ons dan.
Al met al zijn wij erg teleurgesteld in hun manier van handelen. Wij zijn van mening dat je niet zo met je klanten omgaat.
Wij zijn overgestapt naar een andere leverancier waar we merken dat wij de klant zijn en service voorop staat. Onze nieuwe apparaat werkt niet met flitskaarten, heeft geen onderhoudskosten (wel 2 jaar garantie), en we krijgen dubbel zoveel flitsen voor een lagere prijs dan bij de leverancier van de L600. Ook dit apparaat kan blonde- en grijze haren behandelen (er zijn officiële rapporten als bewijs), maar dan zonder eerst te harsen. Welke klant wil nou eerste geharst en dan geïplt worden, dat is toch hartstikke pijnlijk.
Graag zouden wij willen weten of er meer salons zijn die hetzelfde denken of voelen. Heb je ergens anders vragen over? Mail ons dan.