L600 uit de markt

• A.M.

Beste collega's,

Ik ben al een poosje werkzaam met de L600. Sinds kort kregen wij te horen dat de L600 uit de markt gaat.

Dit is niet op een nette manier gegaan door de leverancier.

Wij kregen een schrijven in de bus dat zij een ander apparaat gingen verkopen en de L600 konden wij inruilen voor een mooi prijsje. Maar dat moest wel binnen een maand besloten worden, want anders was de actie voorbij.

Dat de L600 uit de markt gaat stond namelijk niet in de schrijven. Daar moesten wij telefonisch achter komen. Natuurlijk ben je niets verplicht en hoef je niet op hun voorstel in te gaan, maar weet wel dat er straks geen onderdelen meer beschikbaar is voor de L600, en dat de flitskaarten duurder worden.

De Adena waar zij nu mee aankomen is prijstechnisch niet zo interresant als zij voorstellen. Wil je weten waarom? Mail ons dan.

Al met al zijn wij erg teleurgesteld in hun manier van handelen. Wij zijn van mening dat je niet zo met je klanten omgaat.

Wij zijn overgestapt naar een andere leverancier waar we merken dat wij de klant zijn en service voorop staat. Onze nieuwe apparaat werkt niet met flitskaarten, heeft geen onderhoudskosten (wel 2 jaar garantie), en we krijgen dubbel zoveel flitsen voor een lagere prijs dan bij de leverancier van de L600. Ook dit apparaat kan blonde- en grijze haren behandelen (er zijn officiële rapporten als bewijs), maar dan zonder eerst te harsen. Welke klant wil nou eerste geharst en dan geïplt worden, dat is toch hartstikke pijnlijk.

Graag zouden wij willen weten of er meer salons zijn die hetzelfde denken of voelen. Heb je ergens anders vragen over? Mail ons dan.

• Laperla

Hallo ik heb wel wat vragen wat is het mailadres.

groetjes

• A.M.

Beste La Perla,

Ben je ook werkzaam met de L600?

• Goodcare

Ik heb vorige week besloten om een nieuwe machine aan te schaffen.

De keuze is gevallen op de wondeRFull ipl bij beautyunited vandaan.

deze machine is ook geschikt voor lichte haren en donkere huid, en het is echt een plaatje!

Toen ik net op de site zat te kijken om de foto te laten zien, zag ik ook dat ze inruil doen op L600, misch interessant voor je?

Ik heb echt alle vertrouwen in deze machine, maar haast nog belangrijker in de service!

kan ook haast niet wachten op mijn 1op1 cursus en de dag van aflevering, dan kan ik gaan beginnen!

YIPPIE!!!!

• Laperla

Beste A.M.

Jawel ik werk ook met de l600 ik heb hem alleen via iemand anders overgekocht:S

• Ingeborg

Hallo allemaaal

Dat de leverancier dit heeft besloten is zekelr niet netjes. En dan ook nog de nieuwe machine voor te veel geld aanbieden. Ik werk met een oudere machine (de voorloper van de Adena). Deze adenena werd voorheen door via vitale aangeboden voor minder geld als bij de nieuwe leverancier met betere service en voorwaarden. ik word de afgelopen 2 a 3 weken dan ook plat gebeld als referentiesalon over de nieuwe machine met inruilmogelijkheden voor de oude L600. Zelf ben ik net bevallen van een wolk van een dochter dus ben ik moeilijk te bereiken maar de dames die ik gesproken heb, sorry hoor daar schrik ik van. Wat een bedragen worden er gevraagd, echt niet normaal.

sorry moest ik even kwijt

Inge

• FM!

Hallo Allemaal,

Wij hebben ook met de L600 gewerkt en gaan per 1 december met de WondeRFull IPL werken.

Ik heb gister mijn training gehad. Alles wordt rustig uitgelegd en er wordt tijd voor je genomen.

De WonderFull IPL kan ook blonde en grijze- haren behandelen, werkt zonder flitskaart en zonder onderhoudskosten. Er zit 2 jaar garantie op het apparaat.

Wat wij ook positief vinden aan Via Vitale/Beauty United is dat ze tevens een opleidingscentrum zijn. Dus je kan jezelf verder ontwikkelen bij hun.

Als er iemand is die nog vragen heeft over het apparaat of vragen heeft over Via Vitale/Beauty United, dan horen wij dat graag.

• A.M.

Hoi La Perla,

Hopelijk heb je goede afspraken kunnen maken met de leverancier en niet teveel betaalt voor je apparaat.

Wij kregen namelijk te horen dat de flitskaarten duurder zouden worden en dat er op een geven moment geen onderdelen meer beschikbaar zou zijn voor de L600. Dat kan ook een verkooptruc zijn, maar dat vind ik alsnog niet netjes naar ons toe en de vele andere salons.

Veel succes. Als je nog iets wil weten dan mag je altijd even mailen.

• Mrentt

Bij een vorige baan van mij, werd er ook gewerkt met de wondeRFull IPL.

Er wordt gezegd dat er niets mis kan gaan, maar mijn bazin is destijds tijdens de eerst gegeven behandeling in haar gezicht

verbrand. Terwijl de behandeling gegeven werd door Via Vitale zelf.

Nu kan er natuurlijk altijd wat gebeuren, welk apparaat ook.

Ik wilde het alleen even delen.

Groetjes