FNV mooi

• Beauty Queen

Hoi,

hebben jullie al iets van hun ontvangen?

Mijn collega/vriendin en ik hebben nog steeds niks::o

Groetjes,

BQ

• Letta

ik heb ook nog niets ontvangen. ik had de bestelling 2 oktober geplaatst. ik heb ze gebeld na 2 weken en kreeg dus te horen dat ze niets meer op voorraad hadden en dat ze het pakket zo snel mogelijk zouden opsturen. We zijn nu bijna een maand verder. Misschien nog een keer bellen?

gr. nicolette

• MM

Ik heb vorige week gebeld.. maar ze hadden nog niets in huis…

• Angel

Ik ook niet maar kreeg wel de volgende mail:

Helaas zijn we door onze voorraad heen, zodra de voorraad is aangevuld krijg je het FNV MOOI Boekhoudpakket thuisgestuurd.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Dus…afwachten maar….

• Blondie

ik heb het op de beurs aangevraagd, maar inderdaad nog steeds niks……:S

• Suus76

Ik had het ook gevonden net op internet, maar vraag me af of dit geheel gratis is?

Kan iemand me dat vertellen?

Fijn weekend!

X Susanne

• Eveline

Ik heb het ook begin oktober aangevraagd, maar nog niks binnen.

Heb wel begrepen dat ze een soort “2e druk” aan het maken zijn maar dat die nog even op zich laat wachten…

• vanessa75

Ook hier nog niks ontvangen…ben toch wel erg benieuwd. Misschien opnieuw proberen te bestellen???

• Nes

Je hoeft niet opnieuw te bestellen.Dat wilde ik eerst ook doen,maar heb eerst maar even gemaild om te vragen of mijn aanvraag wel goed was aangekomen en dit was wel het geval.Vraag me alleen af wanneer we de nieuwe zending kunnen verwachten.

• Tessa

Deze week worden de pakketten verstuurd. Heeft veel langer geduurd dan verwacht en gewenst, maar het resultaat mag er zijn!