Eveline Cosmetics

• Eveline

Ik ben deze week benaderd door een cometicamerk wat heel toevallig Eveline heet.

Ze vroegen of ik interesse had in het voeren van hun merk in mijn salon.

Het is een merk wat al bijna 30jaar bestaat maar pas sinds kort in nederland.

Ik heb geprobeert wat meer info te googlen enzo maar kom niet veel verder.

Nu is mijn vraag: Heeft iemand hier al eens van gehoord en ervaring mee?

• marian

Gehoord ja, ervaring mee nope.

Ik weet dat het een zeer goedkoop pools cosmetica merk is, dat hier (DE) op het internet wordt verkocht……..uitstraling 8-) geloopf er zijn zelfs meerdere internet shops……..euroshop nogwat

Naja ik bvedoel het kruidvat heeft ook goede producten ertussen zitten eerlijk waar.

De prijs ligt hier op internet zo tussen 3,00 en 12,00 € dit is geen merk voor een Salon´.

• Eveline

Dat zijn inderdaad niet echt prijzen voor salon prodicten :S

Ze zouden me wat info sturen, maar heb nog niks gehoord…

Ben benieuwd.

• Hilda Agopian

Hallo

Ik ben Hilda en ik woon in Nederlands 9 jaar.

Oospronkelijk kom ik uit Bulgarije. In Bulgarije mag je Eveline cosmetics van iedere winkel kopen.

Ik ben super tevreden van deze merk. Het komt uit Poland en ze worden steeds goed. Alleen ze hebben niet te veel serums (ik denk alleen 2).

Ik heb laaste de Caviar oog creme gebruikt. Het is super geweldig maar ik kan het hier niet online bestellen.

De prijzen zijn niet hoog voor de kwaliteit.

Ik weet niet of je Eveline in saloon kan gebruiken, volgens mijn is heel goed voor huis gebruik. Ze hebben ook aantal maskers maar alleen dit lijk op proffitionele niveau.

Het zal mooi zijn als een online winkel komt. Voor nu moet ik denken uit Bulgarije te bestellen via mijn zusje (die daar woont).

Mijn advies is …. het is goede merk kan ook voor jouw saloon gebruikt worden … maar toch wel met gewoone behandelingen.

Groetjes

Hilda

• cloe

Moet ieder voor zich weten, maar dit is niet van het niveau dat ik mijn kanten voor schotel

Gr. cloe

• Nes

Deze lijn zag ik bij Goldenroseusa.com en kun je daar net als golde rose daar bestellen.Gewoon als particulier dan.

Gr.Nes

• Eveline Cosmetics Nederland

Halverwege november opent Eveline Cosmetics een webwinkel in Nederland.

• Eveline

Nou ik ben al weer aardig klaar met ze…

Dan wordt je aangesproken en zeggen ze dat je moet mailen als je interesse hebt en meer info wilt, en vervolgens hoor je niks meer van ze!

Als dat de te verwachten service is van een leverancier, ga ik niet met ze in zee.

Ongeacht of het nou wel de moeite waard is voor in de salon!

• beauty care

Ik denk dat dat niet echt reeel is wat u zegt. Zij hebben getracht met u contact op te nemen voor een vrijblijvende presentatie en u om gegevens gevraagd gezien u alleen een e-mailadres heeft achtergelaten. U heeft daar niet op gereageerd waardoor het voor de leverancier moeilijk is om u informatie te verschaffen. Een aantal salons hebben inmiddels een aantal artikelen opgenomen en zijn zeer tevreden over de kwaliteit. Dit bewijst dat kwaliteit betaalbaar is en daardoor een van de USP's is van het merk.

• Bernadette

Ik ben erg blij met dit merk gezien in nederland omdat mijn zus in Amerika dit al jaren gebruikt en verkrijgbaar is bij drugstores daar en nam weleens wat mee al ze hier kwam. Nu heb ik al het een en ander besteld via internet en had dit binnen twee dagen in huis. helemaal top!!!