collageen drank

  • Ellen

    Hallo,

    Ik gebruik deze collageen drink van Mardanti nu 2,5 maand maar ik zie absoluut verbetering van mijn huid, en dus niet allean mijn gezicht maar mijn hele lichaam.

    Ik raad het meer mensen aan!

    Groetjes Ellen(tu)

  • Dianne

    Beste Marian,

    Ik wil even op je onderstaande vraag ingaan waarom Mardanti Collageen Drink wel werkt:

    “Klopt dat eiwitten in de maag worden afgebroken en daarom heeft het weinig zin om zo collageen in te nemen?”.

    Het maagzuur zorgt inderdaad altijd voor een nog verdere afbraak van collageen in nog kleinere peptides die in het darmstelstel dan nog eens verder afgebroken worden door enzymes.Daarna kan een goede opname door het lichaam gebeuren, via de darmwand in het bloed.

    Ik hoop op deze wijze je vraag voldoende te hebben beantwoord

    Groetjes Dianne

    www.mardanti.nl

    Mardanti Collageen Drink Schoonheid van binnenuit.

    Voor een filmje gaat u naar http://www.youtube.com/user/collageendrink#p/a/u/0/lXIDHM_ym5U

  • marian

    @Diana, ben een andere Marian.

    Je schrijft …

    Het maagzuur zorgt inderdaad altijd voor een nog verdere afbraak van collageen in nog kleinere peptides die in het darmstelstel dan nog eens verder afgebroken worden door enzymes. Daarna kan een goede opname door het lichaam gebeuren, via de darmwand in het bloed.

    Het ziet er allemaal heel leuk wetenschappelijk logisch uit maar is het absoluut niet. Logisch dat een collageenketting wordt afgebroken, het zijn namelijk polypeptidekettingen.

    En dan is het bij orale inname net zoals bij bijvoorbeeld koolhydraten …. (poly)sacchariden die afgebroken worden tot mono sacchariden.

    En de “collageen stukjes” zijn dan niets anders dan proteinen, ….brandstof voor de cellen, en deze eiwitten worden inderdaad door het lichaam opgenomen, klopt ook helemaal.

    In het lichaam is het alleen mogelijk nieuw collageenweefsel aan te maken ( opgebouwt uit nieuwe collageenkettingen) door

    1. de “actie” van speziale cellen (Fibroblasten, Myofibroblasten en Osteoblasten) die ieder een bepaalde vorm van collageen produceren en door

    2. translatie in het endoplasmatisch reticulum.

    Echter hiervoor heeft het lichaam brandstof nodig …….en daarvoor kan de drink een extra dosis energie brengen.

    Maar laten denken dat het ingenomen collageen iets is wat ook weer in het lichaam als collageen in elkaar wordt gepuzzeld is een beetje heel erg ver gezocht…

    Ik heb ook de website die je aangeeft bekenen en weet niet waar men deze info vandaan heeft maar buiten de ongelooflijke hoeveelheid taalfouten die erin staan, staan er ook tamelijk veel biologisch en chemische onmogelijkheden in.

    Het klinkt erg wetenschappelijk is echter wetenschappelijk te bewijzen onmogelijk…………..wat er namelijk in het lichaam komt is eiwit/proteine………..

    dus een proteine shake doet hetzelfde. Ik kan niet collageenkettingen in het lichaam sluizen via orale inname omdat alles wordt afgebroken zoals je zelf al aangeeft.

  • Original Dobbie

    Marian,

    Met alle respect naar je reacties hier op het forum, maar iemand aanvallen op haar taalfouten is niet zo slim gezien je eigen taal/schrijf fouten die je geregeld maakt.

    Ik weet dat je duitstalig georiënteerd ben maar “speciale” bijvoorbeeld schrijf je nog steeds niet met een Z en dit is nog maar een voorbeeld.

    Nogmaals zie het niet als een aanval maar als een aanvulling.

    Groetjes,

    Marianne.

  • marian

    Hi Marianne, ik heb geen probleem met taalfouten wanneer iemand die hier schrijft maar op deze bedrijfs website staan er werkelijk zoveel dat het bijna moeilijk is de tekst te lezen.

    En voor een website die professioneel moet overkomen vind ik dat niet erg professioneel.

    Dat ik door mijn dagelijks Duits schrijven inmiddels legio tallfouten maak is mij bekend, daarom zal ik de laatste zijn die onze website in het Nederlands schrijft zonder er een

    ander naar te laten kijken.

    Mijn “taal” reactie was echter gekoppeld aan het verhaal wat er op die website stond en daarom heb ik het ook geschreven.

    en sorry dat spezial hier met een Z wordt geschreven en nooit met een C, zoals ik al aangaf ik ben de laatste die aleen over taalfouten valt echter

    legio fouten op een professionele website ????????

  • John

    Hallo,

    Er staan inderdaad veel taalfouten op de site maar om nu even bij dit topic te blijven, moeten wij het collageen-drank gebeuren nu geloven of niet.

    Ik ben zelf geen wetenschapper dus uitleg op een taal die iedereen kan begrijpen zou fijn zijn!

    Alvast bedankt.

  • Anja

    We zijn nu een aantal jaren verder, het is nu 2020.

    iemand recent nog de collageen drank geprobeerd?