collageen drank

  • huisvrouw

    Hallo,

    Heeft iemand ervaring met deze collageen drank genaamd Mardanti, ik wil het wel uitproberen..

    Op de site staat ´http://www.mardanti.nl/shop/home.php

    Rimpels, fijne lijntjes, slappe huid, vergrootte poriën, ruwe- en droge huid en het verlies van een elastische huid zijn symptomen van het ouder worden van de huid.

    Na het 25ste levensjaar neemt de aanmaak van collageen in het menselijk lichaam sterk af. Dit collageen is een zeer belangrijk bestanddeel van de huid en is verantwoordelijk voor de elasticiteit, het vernieuwingsproces en de vochtigheidsgraad van de huid. Het gevolg van een verminderd collageen is dat de huid veroudert.

    N.B.: Collageen is een lichaamseigen eiwit, bindt water en verhoogt de vochtigheidsgraad van de huid waardoor de huid glad en fl uweelzacht wordt. Doordat Collageen een lichaamseigen eiwit is, kunt u op een natuurlijke wijze de veroudering van uw huid tegengaan met Mardanti®. Mardanti® heeft een smakelijke collageen drink ontwikkeld die ervoor zorgt dat u uw dagelijkse benodigde hoeveelheid collageen (dat rijk is aan huid eigen aminozuren) binnenkrijgt en daardoor het verouderingsproces van uw huid tegengaat.

    Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat een dagelijkse inname van collageen het fysieke verouderingsproces van de huid verrtraagt, en in sommige gevallen zelfs kan terugdraaien.

  • huisvrouw

    :S misschien is het wel onzin en trap ik er zoals gewoonlijk weer in ???

  • chloe

    helaas ken ik het product niet

    maar wat voor soort collageen is het en waar is van afkomstig (rund, vis of plantaardig)

    wat zijn uw verwachtingen van dit product?

  • huisvrouw

    chloe Schreef:

    ——————————————————-

    > helaas ken ik het product niet

    > maar wat voor soort collageen is het en waar is

    > van afkomstig (rund, vis of plantaardig)

    >

    > wat zijn uw verwachtingen van dit product?

    Dat kon ik niet vinden alleen dat het Gehydroliseerd collageen eiwit bevat. Maar ik vond eht wel een beetje vreemd want de meeste eiwitten worden toch gewoon afgebroken in het maag darm stelsel.. dus ik weet niet in hoeverre dit collageen,waar ook van afkomstig, wordt opgenomen. verder staat erin dat het vrij is van genetisch gemodificeerde organismen.. dus ik neem aan is niet plantaardig.

    Ik wilde het zelf gebruiken in combinatie met mijn anti rimpel cremes

  • Marian Janssen

    Klopt dat eiwitten in de maag worden afgebroken en daarom heeft het weinig zin om zo collageen in te nemen.

    Het beste kun je dan de Intravital van QMS Medicosmetics nemen, deze gaan pas in de darmen open en bevat collageen en antioxidanten.

    www.dermaskin-shop.nl

  • huisvrouw

    Ik zal een kijkje gaan nemen op de sitembedankt voor de info.(tu)

  • Carmen*

    Mijn mening: wat een onzin!

    Vitamine C in hoge percentages kan nog iets betekenen voor de huid, sommige vitamines B hebben een positieve werking. Maar collageen??? Dit kan nooit zover met de bloedbaan meegenomen worden dat t het onderhuidsbindweefsel bereikt.

    Of t nu in de darmen open gaat of waar dan ook.

  • chloe

    heb je het wel een geprobeert dan?

    of is het een mening van je?

    bij mij werkte het namelijk wel!

    ik heb dat ook geprobeert namelijk

  • huisvrouw

    @ chloe om welk collageen drankje gaat het?

    en hoe lang heb je het ingenomen/ wat is het resultaat geworden?

  • chloe

    ik heb van QMS de Intravital geslikt enkele maanden

    mijn huid verbrand altijd in de zomer maar nu niet meer en ik werd mooier bruin en dit hield langer aan

    ben alleen niet zo consequent als ik iets in moet nemen en ben er daarom mee gestopt maar ik was wel heel tevreden