Anonymous

Ik weet dat er al een en ander over is geschreven, maar zit er toch nog mee….

Wat doen jullie m.b.t. hygiëne bij het lakken, voornamelijk bij de voetverzorging?

* Houden jullie lak voor handen en voeten apart en gebruik je verder alle lak op iedereen?

* Of moeten klanten de lak die wordt gebruikt altijd kopen? Inclusief base- en topcoat? Voor zowel manicure als voet, of alleen voet? Maar wordt dan de prijs voor de behandeling voor de klant dan niet heel hoog?! Waar haal je zulke betaalbare lak?

Nu dacht ik, als mensen bij een voetbehandeling alleen de basecoat kopen of die zelf meenemen, is het dan hygienisch genoeg om de gekleurde lak verder op elke klant te gebruiken? Er zit dan immers een laagje basecoat op ter bescherming. Op die manier wordt de prijs voor de klant niet te hoog, dacht ik….

Hoewel. Mijn nieuwe merk heeft nagellak of basecoat voor inkoop 3,90 verkoopprijs 7,80 maar het lijkt me niet dat klanten meteen 7,80 extra neerleggen voor een behandeling…..

Wat te doen?!

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en tips.

Bij het lakken, met name bij voetverzorging, zijn er verschillende benaderingen met betrekking tot hygiëne. Sommige professionals gebruiken aparte lakken voor handen en voeten om kruisbesmetting te voorkomen, terwijl anderen overwegen dat klanten de gebruikte lakken kopen. Een alternatieve aanpak is dat klanten alleen de basecoat kopen of zelf meenemen, waardoor de gekleurde lak gedeeld kan worden met een beschermende laag. De prijszorgen voor de klant, met name bij duurdere lakken, kunnen echter een overweging zijn. Het vinden van betaalbare lakken is cruciaal, en open communicatie met klanten over hygiënepraktijken en eventuele bijkomende kosten kan de transparantie bevorderen.

Groet, Amanda

Bij het lakken, met name bij voetverzorging, zijn er verschillende benaderingen met betrekking tot hygiëne. Sommige professionals gebruiken aparte lakken voor handen en voeten om kruisbesmetting te voorkomen, terwijl anderen overwegen dat klanten de gebruikte lakken kopen. Een alternatieve aanpak is dat klanten alleen de basecoat kopen of zelf meenemen, waardoor de gekleurde lak gedeeld kan worden met een beschermende laag. De prijszorgen voor de klant, met name bij duurdere lakken, kunnen echter een overweging zijn. Het vinden van betaalbare lakken is cruciaal, en open communicatie met klanten over hygiënepraktijken en eventuele bijkomende kosten kan de transparantie bevorderen. Testerheld Erfahrungen