tele weg van huid en kruid

  • wendy

    Hai dames,

    Wie heeft er ervaring met apparatuur van Huid en Kruid? Dan gaat het me met name om de tele weg! deze is 1100,00 ex btw. Ik heb ook een gesprek gehad bij Alexander Fabelle over de tele'way. deze is inclusief cursus 2600,00 ex btw. Deze valt me zeer in de smaak, maar als jullie goede ervaringen hebben met Huid en Kruid dan is het t overwegen waard en misschien wel een gesprek.

    ik hoor t graag van jullie, fijne avond!

    Groet Wendy

  • marianne

    ik zou zeker bellen met huid en kruid. dan krijg je een demonstratie en kan je beslissen. ik ben met dit app. behandeld en is mij goed bevallen. er zijn toen wat steelwratjes weggehaald.

  • inge

    Zoals Mari zegt inderdaad een demonstratie laten doen.

    Ik heb bij Huid en Kruid een aantal weken geleden grondstoffen besteld. Hele snelle levering, goede advisering.

    De eigenaresse weet waar ze het over heeft. Je kunt er altijd terecht als je vragen hebt, ik vind haar erg behulpzaam.

    Daar kunnen andere leveranciers iets van leren!

    Succes met je keuze.

  • marianne

    Precies, Yvonne is een schat die altijd direct klaar staat om je te helpen

  • Linda Young

    Beste Wendy

    Ik ben totaal at eens met Mari en Inge, ik heb ook iets van Yvonne, Huid en Kruid gekocht, een microdermabrasie apparaat, en ben ik wel tevreden met de servies en dat ik kan altijd haar bellen als ik vragen heeft. Success,

    mvg

    Linda

  • Bieb

    Ik heb van de week een mdb besteld bij Huid en Kruid, Yvonne adviseerde me de 4-in-1, omdat je daar alles in hebt zitten wat je nodig hebt zei ze, zeker als je er net mee begint. Dus heel eerlijk. Én volgende week brengen ze 'm in mijn salon en krijg ik gelijk de training, allemaal bij de prijs in!

    Welk mdb apparaat heb jij Linda? En hoe ziet jouw behandeling eruit en wat vraag je hiervoor? Je mag me ook een privebericht sturen hoor.

    Groetjes,

    Bieb

  • Linda Young

    Ik heb ook de 4 in 1 diamond dermabrasion apparatuur gekocht in april Bieb.

    Omdat het de zomer is en ben ik zo druk op deze moment met brazilian haarsen en zo heb ik nog niet een advertentie/aanbieding gedaan over de MDB, maar. heb ik voor mijn regelmatig gezichtsbehandeling klanten probeerd, als het pas met zijn huidtype, om voor €70 per behandeling. Maar op mijn website zegt het €90 per behandelingen (60 minuten) en €375 euro om voor cursus van 5 behandelingen. Vanaf september zou ik een reclame doen en deze prijzen vragen.

    Ik vind dat met alle regelmatig gezichtsbehandeling: diepte reiniging, conditioning, acne (niet mdb) gebruik ik bijna elke keer de ‘skin scrubber’ met een exfoliator om voor de grove porieen te behandel, vink ik het werkt prima. Ik ben wel tevreden met de apparatuur en kijk er uit om in ‘full swing’ te gaan in de herfst.

    Ik gebruik ook de vit c, hyaluronic acid en collagen poeders van Huid en Kruid en gebruik met de vliesmaskers. Ben wel tevreden.

    Ik heb ook een PMU apparaat van Ecuri en ze hebben cursus in augustus om voor een stuk wat pas op die PMU apparaat om voor dermaroller behandeling, Ik ben wel beniewd. Als het lukt in verbinding met de MDB zou ik €120 vragen per behandeling (90 minuten) en €500 per cursus van 5.

    mvg

    Linda

  • lucy

    Ik absoluut niet tevreden over dit bedrijf. je krijgt gebruikt materiaal met vieze vingerafdrukken erop en vuile naalden aan het apparaat.

  • Carola

    Ik weet niet waar je dat vandaan haalt Lucy, maar de apparatuur wordt in de salon zelf uitgepakt wanneer ze het komen afleveren. Dus gebruikt lijkt me erg sterk. De folies e.d. zitten er zelfs nog op!

  • marianne

    dit is de grootste onzin die ik ooit heb hehoord. het wordt inderdaad waar je bijstaat uitgepakt en krijg je een cursus. de service is er heel goed. ik ben uiterst tevreden over huid en kruid