Ik heb ook de 4 in 1 diamond dermabrasion apparatuur gekocht in april Bieb.
Omdat het de zomer is en ben ik zo druk op deze moment met brazilian haarsen en zo heb ik nog niet een advertentie/aanbieding gedaan over de MDB, maar. heb ik voor mijn regelmatig gezichtsbehandeling klanten probeerd, als het pas met zijn huidtype, om voor €70 per behandeling. Maar op mijn website zegt het €90 per behandelingen (60 minuten) en €375 euro om voor cursus van 5 behandelingen. Vanaf september zou ik een reclame doen en deze prijzen vragen.
Ik vind dat met alle regelmatig gezichtsbehandeling: diepte reiniging, conditioning, acne (niet mdb) gebruik ik bijna elke keer de ‘skin scrubber’ met een exfoliator om voor de grove porieen te behandel, vink ik het werkt prima. Ik ben wel tevreden met de apparatuur en kijk er uit om in ‘full swing’ te gaan in de herfst.
Ik gebruik ook de vit c, hyaluronic acid en collagen poeders van Huid en Kruid en gebruik met de vliesmaskers. Ben wel tevreden.
Ik heb ook een PMU apparaat van Ecuri en ze hebben cursus in augustus om voor een stuk wat pas op die PMU apparaat om voor dermaroller behandeling, Ik ben wel beniewd. Als het lukt in verbinding met de MDB zou ik €120 vragen per behandeling (90 minuten) en €500 per cursus van 5.
mvg
Linda