rosel heim is een zeer goed merk
heb ik ook nog wat klanten op zitten
service is goed
en je krijgt nog eens wat extra
producten voelen ook beter aan op de huid dan baumann
en het ruikt subtieler
mooie huid krijg je er van
Rosel Heim is heel goed voor de huid. Een eerlijk produkt met huideigen stoffen. Bedoeld om de huid van buitenaf datgene te bieden wat het van binnenuit minder krijgt bij het ouder worden. 2 soorten crèmes om de huid te voeden en een dagcrème die iedere huid verdraagt en heerlijk aanvoelt. Er is een kinderlijn, een dagcrème voor de jonge huid, een mannenlijn en een bodylijn. Dit voldoet helemaal, meer heb je niet nodig. Volgens mij zijn veel merken heel commercieel. Hoe meer lijnen ze hebben hoe meer je moet aanschaffen. Terwijl dat niet nodig is.
Het is een familiebedrijfje met hart voor de huid. Goed opgeleide mensen, arts en bioloog die voortdurend op zoek zijn naar het beste wat er is. De ingrediënten zijn hoogwaardig van kwaliteit.
Google maar eens op Rosel Heim.
hallo Karina,
in welke prijsklasse zit Retipalm ongeveer ?
Wat betaal je bijv. voor een reiniging en een creme ?
Bij Baumann heb je een wat goedkopere lijn Beaucaire, dan de classic lijn van Baumann en de wat duurdere lijn SkinIdent.
Met welke lijn is het een beetje te vergelijken ?
Je mag me ook een privebericht sturen als je wil.
groetjes
Zo zie je maar weer, iedereen is anders! Ik heb namelijk Dermatitis Perioralis gekregen van Webocos. Daarna is voor mij de zoektocht begonnen en heb werkelijk van alles gebruikt. Wat ik persoonlijk echt niks vond was Novital en Dr hauska verdroeg ik ook slecht. Academie, Dr Spiller deed het ook niet voor mij. Het enige dat in ieder geval de huid rustig hield waren Weleda en Earth-line, maar die deden verder dan weer niks qua opbouw (en geloof me, dat was nodig!). Enkele maanden geleden ben ik, zeer aarzelend, begonnen met Dr Baumann en ik durf nu, na een klein half jaar, wel te zeggen dat mijn huid er sinds jaren niet meer zo goed en rustig uitgezien heeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?