Ik heb pas een pinautomaat aangeschaft.
Ik had me georienteerd op de sites www.pin.nl en www.allesoverbetalen.nl en www.slimmepinpakketten.nl
Ik heb gekozen voor een bedrijf dat heel goed bekend staat, CCV. En heb daar een mobiel apparaat gekozen. Geen speciale telefoonaansluiting nodig, geen gedoe met snoertjes. Werkt net als een mobiele telefoon op een SIM kaart.
Je kiest zelf hoeveel transacties je wilt (bel CCV voor alle benodigde info hierover). En ik heb dan gekozen voor een bundel waar ook meteen het servicecontract inzit en de mobiele telefoonkosten. Ik huur hem dus zeg maar ALL IN. En het huurbedrag is afhankelijk van hoeveel transacties je denkt te gaan doen.
Ik betaal 44 euro per maand. Contract voor 3 jaar. Maar als je eerder stopt, dan betaal je maar 5 euro per maand voor de rest van het contract. Is te overzien vind ik.
En hoe meer je laat pinnen, dan gaan de bundels in prijs omhoog… 49 euro etc….
Een mobiel apparaat is erg fijn vind ik. Soms komt een klant iets ophalen. Dan zet ik het apparaat vast beneden met de producten (mijn salon is op de bovenverdieping).
Hoeven we niet naar boven om af te rekenen. Of als je wel eens op locatie werkt, dan kan het apparaat ook mee.
Ik ben zeer tevreden in elk geval
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.