verdovende creme.

  • Tamara1972

    Beste collega's

    waar koop ik in nederland Emla creme??

    gr Tamara

  • marianne

    is niet vrij te koop alleen op recept. maar ik heb het wel op e bay zien staan

  • Janny.G

    Als je een beetje schappelijke huisarts hebt, kun je bij hem gerust om een receptje vragen. En gewoon vertellen dat je het nodog hebt voor je zaak. ( tenminste, bij mij functioneert het zo ).

    Let wel effe op bij de apotheek, er hoort een soort van folie bij verstrekt te worden. Als je die los moet kopen kosten die iets van € 50,-. Bij onze apotheek moet ik regelmatig om vragen. Dan krijg ik zonder problemen zo'n 20 stuks. Normaal genoeg voor een tube-tje.

    Succes

  • Gerda

    Hey Janny,

    Bedankt voor je tip over je “IPL mannetje”. Hij is echt super.

    Groetjes Gerda

  • Tamara1972

    dank je voor de tips meiden!

    Tamara

  • Anja

    Misschien iets heel geks… maar ik heb op school geleerd dat je als shs die creme niet zelf mag verstrekken aan klanten. Omdat het een geneesmiddel is en alleen op recept te verkrijgen is. Bij controle (weet even niet door wie dat dan zou moeten zijn) mag dus ook zo'n crème niet in de salon worden aangetroffen.

    Ik laat dus altijd de klant zelf voor de crème zorgen (met de instructie natuurlijk deze een uur voor de behandeling dik aan te brengen en met huishoudfoelie af te dekken.

    Weet iemand hier het fijne van??

    Groetjes,

    Anja

  • heidje

    Ik haal eerlijk gezegd altijd een grote tube bij Pascaud beautygroep,,, en bestel kleintjes voor mijn klanten….B)

  • Demi

    het is idd een geneesmiddel en mag alleen op recept verkregen worden

    in combinatie met andere medicijnen kunnen mensen voor deze creme een overgevoelige reactie op krijgen

    jij weet niet welke medicatie je klanten gebruiken, een huisarts wel en daarom kan hij het alleen voorschrijven.

    ook zijn er mensen die niet tegen de stof in de creme kunnen

    Wel slecht van je huisarts trouwens dat ie dat zomaar meegeeft.

    Ik heb het voor mezelf gebruikt tijdens het oefenen met elektrisch epileren, nou ik kreeg het echt niet zomaar. moest eerst uitleggen waarom enzo

  • Janny.G

    Bij een intake gesprek doen wij altijd een beetje Emla-zalf op de binnenkant van de onderarm. De dag erna geen reactie, is het voor ons goed.

  • Tamara1972

    hoe heet de creme daar dan?

    gr Tamara