hallo Sterre,
als je de ham-code er op na slaat, zie je precies hoe je je instrumenten moet schoonmaken. als je dit volgt dan kan er niets mis gaan. ik maak direct na het pedicuren mijn instrumenten schoon. zo geef je bacterien en schimmelsporen geen kans om te “groeien”. mijn ultrasoon maakt dan wel even lawaai, maar als je aan de klant aangeeft dat je je instrumenten schoonmaakt vinden ze dit niet erg. integendeel, ze zien dat je je instrumenten schoon maakt.
30 minuten in de ultrasoon is erg overdreven. voegd echt niets extra's toe.
met nattechniek zorg je ook dat alle bacterien ed niet om je oren “vliegen”. dit is hygienischer dan droogtechniek. krijg je meer dwarrelingen van bacterien ed. zet gewoon de spray even iets harder.
Ik douche me 's avonds altijd. maar als dat een keer niet gebeurd is dat geen ramp. deze mycose “groeit” niet in je haar, maar komt het meest voor aan de voeten. als je weinig weerstand hebt en een (minuscuul) klein wondje aan je voet. een schimmel kan immers 30 jaar gedeien zonder uit te breken!!!!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Nog even een vraag van mijn kant: wat is het adres van de internetsite van het forum voor pedicures??
bedankt en een hartelijke werkgroet van,
Claudia