Hoi Chel,
Wat vervelend voor je! Ik zou nog even hun voorwaarden erop na slaan, er staat immers:
"Op alle door Body2Face geleverde artikelen wordt op dezelfde wijze garantie verleend zoals u dat in de winkel gewend bent. Daarbij zijn de reguliere garantiebepalingen van toepassing zoals de fabrikant van het artikel die heeft bepaald. Deze garantie is in de meeste gevallen 1 jaar. Indien het probleem niet op te lossen is, dan kunt u het artikel retourneren. Body2face zal dan zorg dragen voor de afhandeling van reparatie.
Om retouren snel en efficiënt te kunnen verwerken hanteert Body2face een retourprocedure.
Wij raden u aan deze procedure nauwgezet te volgen.Consumenten kunnen de met ons gesloten overeenkomst gedurende een termijn van 7 dagen na levering zonder opgave van redenen per aangetekende brief ontbinden.
Het product moet in de originele verpakking tezamen met de factuur worden geretourneerd.
De kosten van het retour zenden zijn voor uw rekening. Voor de waarde van het retourgezonden product kan de consument een nieuw product uitzoeken."
Lijken me redelijke voorwaarden. Als het buiten de retour-termijn valt heb je gewoon garantie; als het apparaat niet aan de vraag voldoet hoop ik dat je je vraag op schrift hebt (bijv. een e-mail die je eerder aan hun verzonden hebt) zodat je kan wijzen op “wanprestatie” omdat niet aan de vraag is voldaan, zoals is overeengekomen met de verkoper. Ik hoop voor je dat er samen met hun alsnog uitkomt!
Gr.,
Jacq.*