sugaring eigen recept

• Joker

Hallo collega`s,

Vandaag voor het eerst met een recept van You-tube sugaring pasta gemaakt en gelukt!!!!!

Twee klanten tevreden naar huis, huid in het gelaat is heel mooi gebleven niet stuk of erg rood ,een aanrader dus.

Wel even voor gebruik goed doorkneden, zoals in het filmpje.

Als het te zacht wordt even wat talkpoeder over je hand strooien en er eventueel doorheen kneden.

Hieronder volgt het recept, even op Google plakken en klaar is kees.

Succes ermee!

Joker

http://www.youtube.com/watch?v=S_pHrD2FJZk

• sabine J

Zoohee Dat is nou eens wat je noemt een goed filmpje, ik ga het vd week ook eens proberen. En dan gelijk bij mezelf, het ziet er makkelijk uit maar dat kan nog wel eens tegenvallen. Maar het is zeker leuk om eens te proberen .

Thanks Joker

Groetjes Sabine

• Pee*

Leuk kind is dat! Zo grappig wat ze allemaal op haar site heeft staan. En heel duidelijk recept.

• Bella

mooi duidelijk filmpje ga het misschien toch maar weer eens proberen

• dermis

Vandaag tussendoor ook het recept gemaakt (au-bain marie in koud water laten afkoelen) en snel mijn onderarmen onthaard, SUPER! Wel rood, net zoals met harsen, maar ja, what's new?!!! Het voelt wel super zacht aan. Heb t trouwens met 1/2 citroensap en 1/2 limoen sap gemaakt (beide uit zo'n flesje gemaakt, citroen was op…) maar ging prima hoor!

Super tip hoor! Dank!

• Feertje

Hallo,kan iemand aub het recept hier opschrijven?

Mijn pc heeft moeite met het afspelen van het filmpje :S(hij =super traaggg!)

Alvast bedankt.

.

• Kreeftje

2 bekers suiker

1/4 beker citroensap

1/4 beker water

mengen en laten koken tot er wit schuim op komt, schuim eraf halen en dan goudgeel laten worden, niet te donker, niet te licht.

Af laten koelen en dan kun je het warm met strips gebruiken, of koud. Daarvoor moet je kneden totdat het niet meer doorzichtig is en kan je het koud op de huid doen en eraf trekken.

Beetje in t kort, hopelijk is het zo duidelijk.

Groetjes,

Natasja

• Feertje

Kreeftje,super bedankt!

Weten jullie overigens of de sugar houdbaar is als ie (helemaal) is afgekoeld? Zo ja,waarin bewaar je dit het beste?

Ik heb geen zin om 2-3 keer per dag suiker pasta te koken!::o

• Nijpertje

Leuk om een x te proberen maar denk te kostbaar gezien de tijd en gas die je nodig hebt om het te maken. En om alle plak weer schoon te maken. Ben geen keuken prinses, ik knoei altijd alles onder.

Dit ga ik wel op een rustig moment kokkerellen, al is het voor de fun.

• ikkes

heb hem ook gemaakt

die van mij blijft erg vloeibaar

(wil zeggen als ik het bakje op zijn kop houd loopt het eruit)

is dit de bedoeling? of moet ie meer gestold zijn?