Zonnebrandcreme

• sterre2009

Mijn merk heeft geen zonnebrandcreme.

Wie weet een goede zonnebrandcreme zonder minerale olien en die verzorgend is? en die ik kan bestellen zonder order.

Groetjes,

Sterre

• Pee

Bij Nouvital hebben ze de SPF 20. Superspul! Het is net nieuw en hier niet aan te slepen. Kijk eens bij www.nouvital-cosmetics.nl

• sterre2009

Ligt het aan mij?

Ik kan het niet vinden op hun site.

Wat kost het?

Groetjes,

Sterre

• Pee

Het kan dat ze het er nog niet op hebben gezet. Verkoopprijs is 12,60 voor 100 ml.

• sterre2009

Oke dankjewel.

Ik ga eens informeren.

• Marielle

Is die creme een gel of een creme?

Trekt deze in? Of is/blijft deze vettig?

Ik heb op zich een fijne (licht getinte) zonnecreme voor het gelaat van MD formulations, maar voor het lichaam hoef ik geen getinte zonnecreme haha.

Ik ben dus op zoek naar een lichte, frisse zonne-gel/creme voor het lichaam die helemaal intrekt maar toch een goede bescherming biedt.

Groetjes

• Pee

Ze hebben hem ook in 200 ml. Deze trekt meteen in, is niet vet en laat geen witte ‘waas’ achter. Ik heb hier 2 jaar naar gezocht, en kon niets vinden. Afgelopen beurs hadden ze deze producten nieuw. En ze zijn niet aan te slepen in de salon.

• Marielle

hm, klinkt goed!!

bedankt!!

• ieke

ik heb het gekocht op de beurs en vind het geen fijn spul. Het ruikt heel muf. Iemand anders ook last van?

• jantien-e

Ik had ook de zonnebrandcreme van nouvital op de beurs gekocht, ruikt idd vreselijk muf (zoldermuf) zo de prullebak in gemietert (bah)

groet jantien