Opleiding Schoonheidsschool belgie

  • Suus76

    Hoi Jacqui,

    Ook ik zat met hetzelfde dat Syntra me daar geen antwoord op kon geven. Heb dus zelf naar de Anbos gemaild en dit was hun antwoord:

    Met het getuigschrift van de opleiding Syntra te Neerpelt kunt u gewoon lid worden van ANBOS.

    Normaliter worden alle buitenlandse diploma's vergeleken met het Nederlandse diploma door onze commissie diplomavergelijk. De opleiding Syntra is al vergeleken waardoor u lid kunt worden van ANBOS.

    Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    ANBOS

    Mag ik trouwens vragen waar jij woont dan Jacqui, want ik woon ook “om de hoek” van Syntra Neerpelt :D

    Groetjes en een prettige maandag!

    Susanne

  • Melanie

    Hoi Sabina,

    Je oefent in de klas op elkaar, het kan zijn dat je tijdens het examen wel modellen mee moet nemen.

    Ik was best tevreden over de schoonheidsschool als je bedenkt dat het een verkorte opleiding is. Het is ook een pittige opleiding waarbij je zeker discipline moet hebben om thuis goed de theorie en de praktijk in te studeren, veel mensen( meestal de helft van de klas) maken de opleiding niet af hierdoor en dat is toch zonde van je geld. Eerst werd er naar mijn mening ook veel theorie behandelt, terwijl je dat thuis kan instuderen, daarom had ik aan de docent gevraagd om meer praktijk tijdens de lessen en werd er vanaf toen meer praktijk als theorie behandelt. En als je vragen over de theorie had werden die ook besproken. Als het gaat, zou ik ook ergens een stageadres zoeken.