Bellezi behandelstoelen

  • Cicatrix

    Hallo,

    Ik denk er over een Bellezi behandelstoel aan te schaffen.

    Nu ben ik benieuwd of er salons tussen zitten die zo'n behandelstoel hebben.

    Wat ze er van vinden?

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de maten van de stoel, die zie ik niet op de site en ik moet een heel eind rijden om naar deze stoel te kijken, dus Boudewijn als je dit lees, breedte bij lengte a.u.b.

    Op de laatste beurs in Utrecht heb ik zoveel stoelen gezien die haast net zo breed als mijn salon waren en dat vindt ik niet zo mooi.

    Groetjes van Marianne

  • Jacq1606

    Ik ben toevallig ook aan het kijken bij Bellezi. Ik heb ze gister ook gebeld.

    Van het model Felize staan alle maten erbij, dus ik denk van de andere modellen ook.

    Ze zijn heel erg klantgericht en geven 2 jaar volledige garantie. Dat spreekt me erg aan. De meesten geven alleen garantie op de motoren.

    Ik ga zeker binnenkort kijken. Je kunt er 7 dagen per week terecht om de stoelen te bekijken (wel even op afspraak).

    Welke stoel ben jij in geinteresseerd?

  • Cicatrix

    In de Feliz en de bueno en dan de zwarte/wit versie vind ik heel mooi bij die laatste.

    Ik hoop alleen wel dat als ik ga kijken en “ik wil hem” dat ik hem in mijn golfje krijg.

    De bezorg kosten zijn een euro per kilometer en dan wordt het ineens een dure zaak, en ik koop alleen als ik hem naar mijn zin vindt, dus gelijk een busje huren/lenen vindt ik te voortvaarend.

    Ik ga nog eens naar die maten zoeken, ik zag het niet staan.

    Welke vind jij mooi,

    Marianne

  • Cicatrix

    Intussen de maten gevonden maar die bedoel ik niet. Ik wil weten hoe breed de kussen zijn?

  • Els

    Hoi Marianne,

    ik heb 2 weken geleden de Bueno stoel gekocht bij Bellezi.

    Het is een hele mooie stoel en zit super!

    Er stond nog 1 zwarte, die heb ik gekocht. Over 8 weken kregen ze weer nieuwe zwarte stoelen binnen. De breedte is 63 cm, met armleuningen 78 cm.

    Als de stoel in de kantel-stand staat, dan zit je ook echt gekanteld (weet niet zo goed hoe ik dit moet omschrijven :) ).

    Bij veel stoelen vond ik dat het zitgedeelte maar amper kantelde.

    Ik ben er heel blij mee, maar heb ‘m nog niet in m’n salon staan. Ik heb m'n salon nl op de 2e verdieping en aangezien ik de stoel meteen heb meegenomen (in een bestelauto; in een golfje past ie echt niet in. Hij kan niet in stukken vervoerd worden) moet ik er ook zelf voor zorgen dat de stoel bovenkomt (een groot geval van 85 kilo). En dat is dus nog niet gebeurd. Als ik het over kon doen dan liet ik de stoel brengen, dan maar zo'n 70 euro kwijt aan verzenden, maar de stoel wordt dan ook meteen naar boven gebracht.

    De stoel heeft een hele luxe uitstraling, ik ben er heel blij mee en ik vond de verkoper, de vader van de eigenaar, een ontzettend aardige en eerlijke man.

    Succes!

    Groetjes, Els.

  • Joost Schwering

    Hoi Marrianne,

    De stoelen zijn beide 65 cm breed, verschil is dat met de armleuning erbij, de Feliz 7cm breder is dan de Bueno.

    Lengte van de kussens zijn als volgt:

    Bueno:

    Rug gedeelte: 55cm, zit gedeelte 55cm en been gedeelte 60cm, hoofdsteun 30cm

    Feliz:

    Rug gedeelte: 50cm, zit gedeelte 48cm en been gedeelte 57cm, hoofdsteun 25cm

    Ik hoop dat deze informatie je verder kan helpen. Mocht je meer vragen hebben, dan mag je ook altijd even bellen of een mailtje sturen.

    Nog even ter informatie, de bezorgkosten zijn 50ct per kilometer (enkele afstand gerekend) Vb. van Delden naar Deventer, afstand is 45 km, bezorgkosten zijn dan EUR 22,50.

    Veel succes en hopelijk tot snel!

    Met vriendelijke groeten,

    Joost Schwering

    Bellezi Beauty Equipment

  • Cicatrix

    Bedankt voor je info Joost, het lijken me mooie maten voor een stoel niet zo groot.

    Helaas woon ik 221 kilometer verderop dus altijd nog prijzig om te bezorgen.

    Hebben jullie niemand in de buurt van Rotterdam/Zuid-hollandse eilanden die een van deze stoelen heeft zodat ik heel brutaal kan vragen of ik eens mag kijken?

    En als ik bij jullie een afspraak gemaakt heb om te komen kijken hebben jullie dan ook alle stoelen op voorraad?

    Groetjes van Marianne

  • Jacq1606

    Marianne, ik heb interesse in de Felize. Ook omdat deze wieltjes heeft zodat hij verrijdbaar is. Dat vind ik erg handig i.v.m. reinigen van de vloer.

  • Bengel

    Hoi Jacq!

    Ik heb geen stoel van Bellezi, al ben ik net wel gaan kijken op de site… Het ziet er erg mooi uit!

    Maar wat ik wilde zeggen: Ik heb onder mijn behandelstoel ook wieltjes. Onder mijn vorige stoel had ik dat ook, maar die was ook meteen een stuk hoger die stoel. Toen mijn vorige stoel wegging heb ik de wieltjes daar onderuit gehaald in de hoop dat ze onder mijn huidige stoel passen. En inderdaad!

    Het is idd makkelijk met reinigen van de werkruimte, maar ook met massage, dan verrijd ik de stoel een stukje. Er zit op alle wieltjes een rem, dus als mijn klanten iets te hard (pas op voor m'n stoel!) neerploffen liggen ze niet meteen bij de buren binnen.

    Echt een aanrader dus.

    Marianne, succes met je keuze, voor de prijs hoef je het niet te laten volgens mij!

    Fijn weekend! Bengel

  • Wendy

    Ik heb de stoel 2 weken geleden aangeschaft. Ik had enorme rugklachten en door de perfecte kantelfunctie zijn mijn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen.

    De service is enorm goed! Enthousiaste mensen die achter hun product staan en volgens mij ook niet moeilijk doen als er iets is. Tevens heb ik ze gevraagd naar specifieke apparatuur en een opvouwbare stoel en ze gaan kijken of ze die kunnen leveren. Kortom: persoonlijke service. Niet onbelangrijk in deze tijd met enorm veel leveranciers.

    Ik heb de Bueno, mijn klanten liggen als prins(sessen) in de stoel. Goede kwaliteit leder, lekker breed, goede kantelstand, volledig electrisch wat wil je nog meer!

    Ik denk dat dit de ultieme stoel is en voor die prijs!!! Als je bij andere leveranciers een vergelijkbare stoel wilt betaal je veel meer dus die bezorgkosten vallen wel mee. Ik denk dat je elders ook bezorgkosten betaald.

    Ik kon niet kiezen tussen de 2 stoelen en toen hebben ze ze allebei meegenomen zodat ik ter plekke kon kijken welke ik wilde.

    Succes!