Dr. Eckstein

• carol

Nee, ik hoop niet dat Cosinta weer leverancier van het jaar wordt. Dat verdienen ze echt niet.

Gezien ook mijn ervaringen met dit bedrijf.

• Frieda47S28

Ookal gaat deze vraag hier niet over; Ik werk met Biomaris van Cosinta. Ben zeer tevreden over het merk. Maar net zoals jullie zeer ontevreden over Cosinta zelf, daardoor denk ik er zelfs over om met een ander merk te gaan werken. Dit is jammer want Biomaris is een goed merk… Volgens mij worden ze automatisch genomineerd voor leverancier van het jaar, omdat ze die titel al een keer gewonnen hebben !!! ( heb ik eens ergens gelezen )

Groetjes Frieda.

• Lexy

Ben benieuwd wat jullie voor problemen ondervinden met Cosinta als leverancier. Bestel deels nog Eckstein producten bij hen, maar heb eigenlijk nooit problemen. Leveren snel en geen fouten in bestellingen. Dat is met mijn hoofdleverancier wel anders, daar gaat GEEN ENKELE BESTELLING in 1x goed! Heb er vorig jaar veel in geinvesteerd maar zou zo overstappen naar een ander merk (als ik wist welk………).

• bep

Ik lees alleen maar DAT het niet goed gaat, maar niet WAT er dan niet goed gaat. Ik heb Dr. Eckstein als tweede merk, maar heb eigenlijk nooit problemen (bestel niet heel vaak, maar toch wel een paar keer per jaar)

• LaRosa29S2

ik heb weinig problemen met leveringen, af en toe iets niet op voorraad, maar goed. Dat moet je zelf weer bestellen.

Zelf vind ik dat ze niet echt meedenken en dat ze niet echt vriendelijk zijn, zowel telefonisch als op de hoeve.

Ook de trainer van Eckstein vind ik niet zo prettig. Wat bedoel ik dan…ja gewoon niet mijn type, dat heb je weleens.

Ik voel me niet een gewaardeerde klant, gewoon. Dit gevoel heb ik zeker niet bij mijn andere leveranciers.

Het is dat ik tevreden ben over de producten en mijn klanten ook.

positieve kanten:

Sinds een tijdje hebben ze gelukkig wat meer promotiemateriaal en hebben ze de telefooncentrale weer veranderd.

Goede producten, snelle levertijden.

toch zou ik als een andere groothandel eckstein zou verkopen bij hen kopen.