Dr. Eckstein

• Kathy

Hoi allemaal,

Wat is jullie ervaring met Dr. Eckstein huidverzorgingsproducten? Persoonlijk vind ik 't een goed merk maar gouden tips over de producten zijn van harte welkom.

Ik ben erg benieuwd. Wie gebruikt de peeling ferment schalung? Enkele speciale tips voor mij? Wat vinden jullie van de ampullen? Is er binnen deze lijn een speciaal product tegen pigment vlekjes?

Groetjes….

• Joli

Hoi Kathy,

Ik gebruik ook Eckstein produkten. Sommigen zoals de azulensupreme of de regeneration supreme vind ik best vet. Maar de biologische peeling ferment schalung? ken ik niet. is deze niet van Biomaris. Volgens mij is dit geen Eckstein produkt.

Hoe gebruik je deze in een behandeling? moet je dit aanmengen met een lotion?

Groetjes, Joli

• Kathy

Hi Joli,

Dank voor je reactie. Inderdaad zijn sommige producten heel vettig maar daar is er denk ik ook een reden voor. Tis toch wel voor een bepaald huid type?

De biologische peeling is een goede peeling. Ga op de website www.ecksteinusa.com en click op producten. Deze website is duidelijker dan van Cosinta. Koop jij de Eckstein producten bij Cosinta?

Groet,

Kathy

• Dezelara

Ik werk ook met Eckstein en ook met de ferment schalung. Die gebruik ik altijd bij de couperose huidjes. Als lysing dan. Ik gebruik zelf de producten alweer 30 jaar en nu sinds 6 jaar in mijn eigen salon. De collageen lijn vind ik geweldig en de sensitive lijn ook. Carotincreme ook heerlijk. Alleen de peeling gebruik ik nooit, veel te grof. Tonic P is tegen pigmentvlekjes, dit is in ampulvorm. De site die jij noemt ken ik niet, zal er zo meteen even naar kijken!

• Dezelara

Ik heb even gekeken , een duidelijke uitleg van de producten. Maar ik heb de fotoboekjes van Eckstein en daar staan ook alle producten in met foto en uitgebreide uitleg. De ferment schalung maak je gewoon aan met water, en lost de dode huidcellen op. Je kunt het product ook inmasseren en dan gebruik je m als peeling.

• Kathy

Hallo Dezelara,

Wat leuk je berichtje en dank dat je je ervaring deelt.

Ik heb vernomen dat de Tonic P (tegen pigmentvlekjes) reeds lang uit het Dr. Eckstein asortiment is gehaald. Ken je een ander product in deze product lijn dat goed bestand is tegen pigment vlekjes? Zoniet een ander merk dan?

Graag je reactie.

Groetjes,

Kathy

• Dezelara

Oh, dat wist ik niet, ik heb er nog een enkele liggen, vandaar dat ik die noemde. Van Cosinta zelf hebben ze de Melasin ampullen. (hun eigen merk heeft een tiental verschillende ampullen, per 10 in een doosje). Deze ampul helpt om onregelmatige pigmentering te voorkomen, bleekt moedervlekken, levervlekken en ouderdomsvlekken. Ik heb deze zelf dus niet, wel andere Cosinta ampullen, weet dus niet of het goed werkt.

• Joli

Hi Kathy,

Ja idd koop ik de Eckstein produkten bij Cosinta ondanks hun slechter wordende service.

Die biol.peeling is toch van Biomaris?

als er een ander bedrijf zou zijn die deze produkten zou verkopen zou ik meteen switchen van leverancier, maar goed dat terzijde.

• Dezelara

Neehoor, de biologische peeling is gewoon de ferment schalung van Eckstein, al zolang het merk bestaat. Benieuwd of ze wederom leverancier van het jaar worden…..

• indi

hoi,

probeer eens de lavolind van eckstein, erg goed voor een vette huid, maar zelfs mijn haar valt er niet meer van uit.

een paar druppels lekker onder de de douche. heb je gelijk alles in 1, gezicht, lichaam en haar.