beauty2buy??

  • SZN

    Nou Patries ik ga zelf zowiezo niet ivm dat ik nu aardig hoogzwanger ben, maar ik vind het dan jammer dat iemand graag wil gaan en een code vraagt die ik dan zo bij de hand kon hebben…

  • Patricia

    Zulk soort dingen kan iedereen gebeuren, volgend jaar weet je dat je geen opruimwoede moet krijgen ( schijnt trouwens door de zwangerschap te komen hahaha) echt waar!

    Groetjes,

    Patricia

  • SZN

    Ja zo zie ik wel meer dingen waarvan ik denk : zo wat ben ik daar radicaal in zeg….Heeft ook wel voordelen.

  • mika

    Heeft iemand anders voor mij een code. sta ook sinds september 2008 ingeschreven bij de kvk maar ook niets ontvangen….

  • Jacqueline

    Hoi Mika,

    Ik zou gewoon even met ze bellen, je hoort gewoon een Beauty2buy te ontvangen!

    Gr.,

    Jacq.*

  • Maaike

    Ik heb gemaild met de gene die beauty2buy uitgeven.

    En dit is het antwoord wat ik terug kreeg :

    Het Beauty2Buy magazine wordt in de week van 6 maart verzonden aan diegenen die werkzaam zijn in de persoonlijke verzorgingsbranche en als zodanig staan ingeschreven bij de

    Kamer van Koophandel.

    Indien u op 13 maart nog niets ontvangen heeft, stuurt u dan uw uittreksel van de Kamer van Koophandel naar 030-2952885 of naar VNU Exhibitions, Visitorsinformation - Marjo Kaart, Postbus 8800, 3503 RV Utrecht.

  • hoi

    Hallo dames,

    wie wil/kan mij helpen met eventueel 1 kortingskaart voor de beurs…we komen er namelijk 1 tekort, graag als er mensen zijn die er niet naartoe gaan zouden wij het zeer op prijs stellen als er iemand van ons in de plaats mag gaan,

    alvast hartstikke bedankt!!!!!!!!!

  • Yvonne

    Hallo,

    Wil heel graag naar de beurs op 29 maart a.s. in de jaarbeurs Utrecht maar heb helaas geen kaartjes! Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Ben opzoek naar twee kaartjes/registratiecode's.

    Alvast bedankt!

    Groetjes Yvonne

  • Marieka

    Hallo,

    Heel graag zou ik ook 2 kaartjes en of een code ontvangen voor de beurs. Wie o wie heeft er nog 2 kaartjes en of een code? Helaas ben ik als salon nog niet ingeschreven gezien ik pas in September start.

    Wie wil mij helpen?

    Groetjes Marieka.

  • cindy

    Hallo, ik ben ook nog student maar heb geen kortingskaarten, ik heb er twee nodig, wie kan mij er nog aan helpen???

    Zou echt mega super zijn!!!!

    cindy