Wie heeft ervaring met instituut Jolange in Rotterdam?

  • Jannie28sh1ma1vistu

    Jeetje, nou goed voor elkaar….

    Mijn verzekeraar wilde kopien en de anbos is ook gebeld….

    Moet wel zeggen dat dat onlangs is gebeurd en sinds kort hebben tussenpersonen ook te maken met de wfd. Dat verzekeren is veel strenger geworden.

  • peet

    Hallo Dames

    Ik heb bij Jolange een opleiding piercen gedaan supper.

  • vera

    hallo

    ik heb ook een eigenzaak nagels en kapper waarom verzekeringen kost alleen maar een berg geld en als je een bord ophang alles geschiet op eigen risco is er ook niks aan de hand en het scheeld je aanzienlijk veel geld. tevens heb ik ook geen diploma s en is dat totaal geen probleem. hoe zou dat dan met de piercing tattoo zaken enzv moeten zijn. en jolange veel geleerd

  • Jannie28sh1ma1vistu

    Wat dacht je van verzekeren tegen brand, inboedel, arbeidsongeschiktheid…. Als je fulltime in je toko bent heb je liever niet dat het in de brand staat en je verder geen werk hebt. al helemaal niet als je dure aparatuur hebt. Vandaar dat een verzekering wel handig is. Stel dat je ziek word, heb je ook geen inkomsten. Daarom ben ik verzekerd. kost een hoop geld en misschien is het zonde, maar als ik volgende week een auto ongeluk krijg en ik kan daarna niet meer werken, kan ik mijzelf nog wel in levensonderhoud voorzien.

  • vera

    Nogal logies dat je verzekerd tegen brand en dergelijke als je geen diploma heb je niet kan verzekeren tegen eventuele schade van de klant

    groetjes vera

  • vera

    Hallo

    ik heb een opleiding permanente make-up bij bransus ( soort gelijk opleidingscentrum) gevolgd ze laten je daar gewoon aan je lot over

    weinig stof eigenlijk weggegooid geld

    tevens heb ik een opleiding schoonheidsspecialsite gevolg bij jolange

    veel geleerd heel veel aandacht en ze heeft veel mgeduld .ik ben er erg over te spreken tevens heb ik de permante make-up opleiding bij jolange overnieuw gedaan veel stof geleerd en de praktijk was uitstekend. gr sanne

  • Sanne

    Hallo Annet

    Ik heb de opleiding pedicure gedaan bij Jolange,heb er veel praktijk ervaring opgedaan en bij de theorie leer je wat je echt nodig heb, dus alle onzin dingen die je normaal met 2 jaar erbij krijgt heeft zij uit de opleiding gehaald. waardoor het net lijkt of je te weinig zou leren maar dat moet ik toegeven dat is niet waar. Ik ben nu 2 jaar verder heb een goed loopend bedrijfje. de opleiding bij Jolange heb ik als heel goed ervaren en zeker geen weggegooid geld.

    goetjes van Sanne

  • Rene

    Hallo ik wil even reageren op het gedoe met een verzekering. Iedereen kan zich verzekeren met een eigen zaak, zou wat zijn als dat niet kan alleen het is nogal overbodig als je tegen alles verzekerd ik begrijp wat je bedoel met alles geschiet op eigen risco zo bespaar je zelf een hoop geld. Natuurlijk moet jezelf altijd indekken met een brand verzekering en dergelijke, al deze beroepen zijn allang vrijgegeven. dus iedereen kan beginnen met wat hij/ zij zou willen uitoefenen.

    Ik heb tevens de opleiding bruidskapsels gedaan bij Jolange kan alleen toevoegen dat ik er veel aan heb gehad.

    Daar te bij ben ik blij met deze verkorte opleidingen dat je er niet jaren aan vast zit

    en het hoog nodige leer waar je wat aan hebt.

  • Jannie28sh1ma1vistu

    Ben het niet eens met het verzekeringsverhaal maar zelf weten. Heb mijzelf verzekerd als SHS en heb ook jaren in de verzekeringen gewerkt, dat weet echt wel waar ik het over heb.

    Tevens zie ik veel dezelfde IP adressen terug komen, met steeds andere namen. 1 naam is genoeg hoor. Gedaanteverwisselingen zijn echt niet nodig op dit forum.

  • Chantal

    Beste,

    Mijn ervaring is in eerste instantie slecht… geen communicatie en weinig respons..

    Daar bij mijn eerste cursus dag aangekomen een niet zo aardige receptioniste..dus beloofde weinig goeds, maar in tegen stelling tot dat een heel aardige en ervaren lerares natascha super gezellig! Maar de 2e cursus dag kon ik niet komen omdat er op de school van mijn kinderen een corona uitbraak was .. dus afgezegd voor hun veiligheid en voelde me ook totaal niet goed. Maar ik krijg als bericht terug van hun dat ik dan even 50% bij moet betalen om de 2e dag cursus te kunnen volgen terwijl ik al 1400 euro heb betaald.. koffie thee of water kon er ook niet vanaf