peeling dr schrammek

• sofie

wie heeft er ervaring met de peeling van dr. schrammek? zowel goede als slechte ervaringen mag

• shyrley

hey sofie. ja ik ken die peeling wel en heb hem zelf ook al een paar keer laten doen. super! echt. ikzelf vind hem geweldig.

• sofie

maar ze hebben hier meerder behandelingen voor hé, met dezelfde kruiden, heb je deze ook al geprobeerd en heb je hier veel vraag naar?

• shyrley

hey, dat weet ik eigenlijk niet. heb alleen de aziatische peeling paar keer gedaan. ben zelf nog in opleiding. als ik ga starten wil ik die in elk geval aanbieden. wat voor merk werk jij?

• bouts

Onderwerp Aziatsche peeling,

Zelf heb ik deze peeling al enkele keren laten doen, maar ik zie geen verschil ….. Kost je een hoop geld….. ( en al die creme`s die jer erop moet smeren) en dan ook nog eens 5 dagen mag je gezicht niet in contact komen met water….. Ik zou zeggen ga eens naar een dermatoloog…. Deze kan je door verwijzen naar een huidtherapeut….. Een twee tal jaar geleden heb ik eens een TCA peeling laten doen…… Dit heeft meer resultaat als zo`n Aziatische peeling….. En de kosten vele malen goedkoper….. Als je aanvullend verzekerd ben krijg je het ook nog eens vergoed….. Kijk wel naar je ziektenkosten polis…..

• Yvonne

geweldig die aziatische peeling, ik vind het zelfs verslavend………………je ziet echt dat je na enige tijd weer toe bent aan een nieuwe peeling. En met de andere kruidenbehandelingen/ producten boeken wij ook goede resultaten.

• phet

Ik vind de aziatische peeling ook geweldig. Je ziet echt verschil.

Ik zou hem wel elke week willen toepassen.

Alleen ben ik bang voor pigmentvlekkenen en doe hem alleen in de hefrst/winter.