Vochtzakjes onder de ogen

  • Maddie

    Hallo allemaal,

    Wie kan me helpen??Ik had vorige week een klant en nu belde ze me vanavond op.Ik had haar voor een uitgebreide gezichtsbehandeling gegeven met de produkten van mineral care voor de droge huid.Nu had ze een paar dagen na de behandeling erg last van een schrale,droge huid en ze heeft 2 dagen last gehad van vochtzakjes onder de ogen.Hier heb ik anders nooit geen last van bij haar dus ze is niet allergisch voor de produkten denk ik.Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen en hoe ik dit de volgende x kan voorkomen. En wat ik haar nu kan adviseren.Alvast heeel erg bedankt!Gr Dani.

  • martine

    Een allergie zeker niet, die komt pas 72 uur na de allergeen naar buiten.

    Kan irritatie zijn geweest, is gewoon domme pech, kan iedereen overkomen.

    Ze had misschien al last van schrale, droge plekken en was de huid daardoor gevoeliger.

    Ijsklontjes in huishoudfolie en goed over de wallen wrijven.

    Succes.

  • M@rianne

    Ik werk ook met dit merk en heb hier nog nooit last van gehad. Ligt misschien aan de leeftijd van je klant enz. Ik heb zelf maar een werkende nier en dus ook hele hoge bloeddruk plus 46 jaar oud. De ene keer sta ik s'morgens op en zie ik er prima uit en de andere morgen is heel mijn gezicht opgeblazen met vocht onder de ogen zodat ik mijn eigen wangen zie zitten. Of ik loop met pukkels te pronken die een tiener niet zouden misstaan, je weet het nooit. De overgang ed. kan er ook mee te maken hebben en je weet niet wat die klant gedaan heeft in de tussen tijd. Ik doe niets bijzonders maar het is er toch. Laat je niet ontmoedigen door zoiets.

    Misschien even je vertegenwoordiger bellen bij Mineral Care.

    Marianne

  • Maddie

    bedankt voor jullie antwoorden,en ja ik ga ze er over opbellen.De klant was er echt van overtuigt dat het door de behandeling kwam,ik vond het zelf ook al vreemd.Ik ga het haar uitleggen.Bedankt!!Groetjes