beginners behandelstoel

  • karin

    Wie heeft er ervaring met de goedkope behandelstoelen die bijvoorbeeld via Megapoint worden verkocht? Hoe is het materiaal? Blijft het een beetje goed en is het comfortabel? Ik zie ze al vanaf 140 Euro. Of is het toch verstandeig om meteen een duurder en luxer exemplaar aan te schaffen?

  • Anoniem

    Voor het startenzal ik absoluut geen dure stoel kopen. Ik heb er een op marktplaats gekocht je moet soms goed zoeken voor een mooie. Maar ik had er een van 1.5 jaar oud en ziet er super goed uit ligt lekker enzo. Voor zo'n stoel bij mega-point zal ik wel even langs gaan hoe hij werkt enzo want als er iets mee is moet je hem weer retouren.

    Ik heb zelf een keer een tabouret gekocht bij mega-point en die is niet zo fijn. Hij maakt allemaal zwarte strepen op mijn vloer omdat hij dus niet goed rolt. Ik wil nu een andere.

  • Paula Mestrom

    Hallo,

    Ik heb me laats de dizzy van megapoint gehaald met tabouret. (kreeg je er toen bij voor niets) Ik heb zoiets, rustig aan beginnen. Ik heb hem nog niet echt gebruik, maar hij lijkt mij voor dat geld zeker ok.

    Het is een keuze die je maakt. Ik ben ook nog met de inrichting van de salon bezig, wasbak ophangen, water aansluiten. Dan heb ik het nog niet over aanschaf van alle produkten, harsapparaat enz. Het gaat er natuurlijk om dat de klant comfortabel ligt en jij gemakkelijk kan werken. Maar ik ben wel aan het denken om enkele tapijptegels over mijn laminaat te leggen om inderdaad geen zwarte strepen op de vloer te krijgen. Het tabouretje is natuurlijk niet het beste, maar om mee op te starten. Je moet nu zoveel aanschaffen.

    Groetjes Paula

  • Jannie

    Ik heb dezelfde stoel.Alleen moet ik mijn klant vaak vragen om even rechtop te gaan zitten als ik de stoel in een andere stand wil hebben. Je verschuift nl de pennetjes. dat vind ik niet altijd zo fijn.

  • Liesje

    Paula,

    Ik zou voorzichtig zijn met tapijttegels, je drupt regelmatig met bijvoorbeeld je compresdoeken of wat dan ook en dan zouden je tapijttegels erg snel vuil worden. Wat je misschien beter kunt doen is zo'n doorschijnende mat kopen voor onder een burostoel. Die kun je wel goed schoonhouden.

    Succes met inrichten.

    Liesje

  • karin

    Hoe vaak verstel je een stoel dan tijdens een normale gezichtsbehandelinG/ Je hoort dat ik nog maar een beginner ben maar ik ben benieuwd.

  • Jacqueline

    Ik ben begonnen met een tweedehands stoel via Marktplaats.nl. Maar aangezien ik lang ben en het best snel in m'n rug heb, ben ik na verloop van tijd toch overgestapt op een electrische, 3-motorige behandelstoel. Die heb ik gekocht bij Megapoint. Als je de aanbiedingen in de gaten houdt kun je best goed handelen daar. Ik ben in ieder geval zeer tevreden!

    Succes,

    Jacqueline

  • suzanne

    Hoi Liesje,

    Waar koop je nou zo'n doorschijnende mat? Heb je enig idee?

    Zit nl. ook met strepen op mijn vloer.

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Groetjes suzanneLiesje schreef:

    >

    > Paula,

    >

    > Ik zou voorzichtig zijn met tapijttegels, je drupt regelmatig

    > met bijvoorbeeld je compresdoeken of wat dan ook en dan

    > zouden je tapijttegels erg snel vuil worden. Wat je misschien

    > beter kunt doen is zo'n doorschijnende mat kopen voor onder

    > een burostoel. Die kun je wel goed schoonhouden.

    >

    > Succes met inrichten.

    >

    > Liesje

  • Els

    Ik heb zo'n doorschijnende mat bij de Ikea gehaald.

    Groetjes, Els.

  • Sita

    Jacqueline, welke stoel heb je precies? Want ik wil denk ik ook dezelfde kopen. Ik vind het handmatige ook niet ideaal meer. Hoe bevalt jou de stoel?